Εμφύλιος πόλεμος
Ο Σεμπαστιάν Λεμπ (Red Bull Total Citroen DS3) συνεχίζει να οδηγεί από την πρώτη θέση το ράλι Φιλανδίας εμπρός από τους Σεμπαστιάν Οζιέ (Red Bull Total Citroen DS3) και Γιάρι Μάτι Λάτβαλα (Abu Dhabi Ford).
Παρά τα παιχνίδια τακτικής η «μάχη» για την πρώτη θέση του ράλι Φιλανδίας θα πυροδοτήσει και πάλι μία εμφύλια διαμάχη στην ομάδα της Citroen ανάμεσα στους δύο Σεμπαστιάν. Είναι όμως η διαφορά των 2,6’’ ανάμεσα στους τρεις πρώτους, που βάζει στο παιχνίδι και τον τρίτο της κατάταξης Γιαρι Μάτι Λάτβαλα και κάνει το τρίτο και τελευταίο σκέλος του Σαββάτου συναρπαστικό.
Όπως όλοι περίμεναν και η σημερινή ημέρα αναλώθηκε σε κινήσεις τακτικής των ομάδων ώστε οι οδηγοί να πιέσουν στο 3ο και τελευταίο σκέλος.
Έτσι δεν είναι περίεργο το ότι ο Λεμπ ξεκίνησε καθυστερημένα την τελευταία ειδική διαδρομή (Μαϊνίλα) πήρε 10’’ ποινή και «έγραψε» τον ταχύτερο χρόνο σε αυτή. Αντίθετα ο Οζιέ (που βρέθηκε 1ος κάποια στιγμή το απόγευμα), προτίμησε να καθυστερήσει μέσα στην ειδική και βγήκε 1,5’’ πίσω από τον Λεμπ στη γενική κατάταξη.
Ο οδηγός της Ford Γιάρι Μάτι Λάτβαλα πίεσε κράτησε ένα σταθερό ρυθμό και τερμάτισε 3ος βάζοντας υποψηφιότητα και αυτός για τη νίκη στο τελευταίο σκέλος του Σαββάτου. Πίσω του είναι ο Πέτερ Σόλμπεργκ (PSWRT Citroen DS3) σε μία μοναχική 4η θέση με τη λέξη «τακτική» να λείπει από τις κινήσεις και τον τρόπο που οδηγεί.
Καλό αγώνα έκανε και ο Μικο Χίρβονεν (Abu Dhabi Ford) ο οποίος είναι 6ος μπροστά από τα δύο Mini των Ντάνι Σόρντο και Κρις Μικ.
Το τρίτο και τελευταίο σκέλος του Σαββάτου περιλαμβάνει 9 ειδικές διαδρομές και φυσικά τη «μάχη» για την πρώτη θέση.
ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
1ος . Σεμπαστιάν Λεμπ (Red Bull Total Citroen DS3) 1.29: 01,3’’
2ος. Σεμπαστιάν Οζιέ (Red Bull Total Citroen DS3) + 1,5”
3ος .Γιάρι Μάτι Λάτβαλα (Abu Dhabi Ford) + 2,6”
4ος .Πέτερ Σόλμπεργκ (PSWRT Citroen DS3) + 29,2”
5ος.Μαντς Οστμπεργκ ( Stobart Ford Fiesta RS) + 1:00,1’’
6ος .Μίκο Χίρβονεν (Abu Dhabi Ford) + 1: 28,7’’