Μπάτον «Ατυχία ή λάθος επιλογή;»
Την πέμπτη νίκη του στους έξι φετινούς αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πανηγύρισε ο Σεμπάστιαν Φέτελ.
Ο Γερμανός κάτοχος του τίτλου είδε πρώτος την καρό σημαία του τερματισμού στο γκραν πρι του Μονακό, που έγινε στους δρόμους του πριγκιπάτου, και έκανε ακόμη ένα βήμα για την κατάκτηση και του τίτλου. Τον «πιλότο» της Red Bull ακολούθησαν οι Φερνάντο Αλόνσο ( Ferrari) και Τζένσον Μπάτον (McLaren Mercedes).
Σεμπάστιαν Φέτελ (Red Bull Renault) 1ος
«Νοιώθω υπέροχα» δήλωσε ο Φέτελ και πρόσθεσε: «Ήταν μία μεγάλη σε μήκος κούρσα και το τέλος φαινόταν μακρινό. Είχα πολύ αγωνία και η καρό σημαία φάνταζε μακρινή. Όταν βγήκε το safety car ήμασταν πρώτοι όμως ήταν δύσκολο να μείνουμε εκεί. Μίλησα με την ομάδα και μου ζήτησαν να μείνω στον αγώνα και να μην βγω για λάστιχα νομίζω ότι ήταν ένα ρίσκο δικαιολογημένο και η μόνη λύση για να μείνουμε πρώτοι. Στο Μονακό το προσπέρασμα είναι δύσκολο . Τότε είδα την κόκκινη σημαία και μου είπαν για το ατύχημα του Βιτάλι. Ρώτησα αν είναι καλά και πήρα την καταφατική απάντηση, μου είπαν επίσης με ανακούφιση, πως θα μπορούσα να αλλάξω λάστιχα. Τότε ηρέμησα ήταν η καλύτερη νίκη επειδή ήταν δύσκολη. Πραγματικά είναι δύσκολο να κερδίσεις στο Μονακό».
Φερνάντο Αλόνσο (Ferrari) 2ος
«Οι κίτρινες σημαίες και οι διακοπές στον αγώνα είχαν διφορούμενη σημασία για εμάς. Στο πρώτο safety car κερδίσαμε μία θέση (προσπερνώντας τον Μπάτον) και στην κόκκινη σημαία χάσαμε τη νίκη. Πιστεύω πως τα λάστιχα της Red Bull στους τελευταίους 8 γύρους ήταν σε κακή κατάσταση και αν πίεζα θα περνούσα. Δεν είχα να χάσω τίποτα και θα το τολμούσα. Αν τρακάραμε θα βγαίναμε και οι δύο εκτός. Τι να γίνει αυτοί είναι οι αγώνες.»
"Τζένσον Μπάτον (McLaren Mercedes) 3ος
« Δεν ξέρω αν πρέπει να το πω ατυχία ή λάθος στρατηγική. Ως τον 16ο γύρο όλα έδειχναν ιδανικά και τα pit stop μας εξασφάλιζαν την πρώτη θέση. Το safety car μπέρδεψε την κατάσταση και μας έκανε να αναρωτηθούμε αν βάλαμε τη σωστή γόμα ή όχι. Οι διακοπές συνεχίστηκαν και καταλάβαμε πως η τύχη δεν ήταν μαζί μας. Δεν σας κρύβω πως απογοητεύτηκα γιατί πιστεύω πως αν δεν είχαμε τα safety car θα μπορούσα να καλύψω τη διαφορά και να κερδίσω.»
Τζέϊμι Αλγκουεσουάρι (Toro Rosso Ferrari ) Εγκατέλειψε στον 68ο γύρο από σύγκρουση
«Έβρισκα συνέχεια κίνηση, πράγμα φυσιολογικό για το συγκεκριμένο αγώνα αλλά αρκετό για να με αποτρέψει από το να πάρω τα μέγιστα από τα ελαστικά μου. Ήταν δύσκολο, σχεδόν αδύνατο να προσπεράσεις εδώ, με αποτέλεσμα να μην έχω πολλές επιλογές εκκινώντας τόσο πίσω στη κατάταξη. Σε ότι αφορά στο ατύχημα προς το τέλος, προσπερνούσα τον Heidfeld όταν ο Sutil αντιμετώπισε πρόβλημα με το πίσω ελαστικό του. Ο Hamilton φρέναρε δυνατά μπροστά μου και παρότι φρέναρα κι εγώ όσο πιο δυνατά μπορούσα, ήταν αργά. Δεν μπορούσα να σταματήσω κι έπεσα πάνω του. Είμαι προφανώς ικανοποιημένος αλλά ο ρυθμός μας στον αγώνα ήταν ενθαρρυντικός κι ελπίζω να τα πάω καλύτερα σε δύο εβδομάδες, στο Μόντρεαλ».
Και μερικά στατιστικά
Ο Φέτελ ισοφάρισε το καλύτερο ξεκίνημα όλων των εποχών σε έξι αγώνες, με πέντε νίκες και μία δεύτερη θέση, κάτι που έχουν πετύχει και οι Νάϊτζελ Μάνσελ το 1992 και Μίκαελ Σουμάχερ το 1994.
Αυτή ήταν η πρώτη νίκη στο Μονακό για τον Φέτελ, η οποία του χάρισε μια πρωτοπορία 58 βαθμών στο πρωτάθλημα.
Ο πιλότος της Sauber,Καμούι Κομπαγιάσι, πήρε το καλύτερο αποτέλεσμα της καριέρας του στην F1 με αυτή την πέμπτη θέση. Επίσης, η Williams βαθμολογήθηκε για πρώτη φορά φέτος, μέσω της ένατης θέσης του Μπαρικέλο.
Η ενημέρωση της Lotus Renault για τον Πετρόφ, ήταν ότι ο Ρώσος οδηγός δεν έχει κάποιο κάταγμα, αλλά μόνο μώλωπες στα πόδια.
Ο έβδομος αγώνας της σεζόν θα γίνει στο Μόντρεαλ του Καναδά σε δύο εβδομάδες (10-12/6).