Λίγο πριν τα χρονομετρημένα
Λίγες ώρες μας χωρίζουν από τα χρονομετρημένα δοκιμαστικά του 4ου γκραν πρι της χρονιάς, στην πίστα Istanbul park. Ας δούμε τα τελευταία νέα καθώς και τι μας απασχολεί στις ομάδες.
Στα πρωινά ελεύθερα δοκιμαστικά ο Σεμπάστιαν Φέτελ, (Red Bull – Renault ) ήταν αυτός, που πέτυχε τον καλύτερο χρόνο αφήνοντας πίσω τις ατυχίες. Τον ακολούθησαν οι Μίκαελ Σουμάχερ (Mercedes GP) και Μάρκ Βέμπερ (Red Bull – Renault ). Πολύ κοντά τους οι Ρόζμπεργκ (Mercedes GP) και οι δύο McLaren – Mercedes με τους Μπάτον και Χάμιλτον στην 5η και 6η θέση. Χαρακτηριστικό είναι πως η διαφορά των πρώτων 6 είναι στα 0,689’’.
Βασική παράμετρος για τα χρονομετρημένα δοκιμαστικά είναι οι καιρικές συνθήκες. Η μετεωρολογική υπηρεσία προβλέπει καταιγίδα για την περίοδο των χρονομετρημένων δοκιμαστικών. Όμως ως τώρα, τίποτε δεν δείχνει κάτι τέτοιο. Οι συνθήκες μοιάζουν ιδανικές με τη θερμοκρασία στον αέρα να είναι στους 16 βαθμούς και την πίστα κοντά στους 26 βαθμούς C.
Τα ερωτήματα που θα απασχολούν όλους όσους παρακολουθήσουν τα δοκιμαστικά είναι:
1. Θα δουλέψει το KERS στις Red Bull – Renault; Εδώ επικρατεί μυστήριο γιατί οι πιλότοι απαγορεύεται να μιλούν για αυτό. Έτσι μόνο φήμες και εικασίες μπορούμε να διατυπώσουμε πριν δούμε τα μονοθέσια στην πίστα. Στα ελεύθερα πάντως δεν δούλεψε παρά τις προσπάθειες των μηχανικών.
2.Τι γίνεται με τις Ferrari; Στο βρεγμένο ο Φερνάντο Αλόνσο πήγε καλά χάρη στην τόλμη και τις ικανότητές του. Ο Ισπανός βρήκε το σημείο απόδοσης των ελαστικών της Pirelli τα εμπιστεύτηκε και ήταν ταχύτερος στη βροχή. Τι θα γίνει όμως αν η πίστα μείνει στεγνή. Οι οδηγοί της Scuderia δείχνουν να μην ανησυχούν και είναι έτοιμοι για το καλύτερο. Στα πρωινά δοκιμαστικά ήταν στην 8η και 9η θέση. Τα προβλήματα στα ηλεκτρικά του αυτοκινήτου του Αλόνσο λύθηκαν αλλά είναι το κιβώτιο ταχυτήτων του Μάσα, που αποτελεί… μυστήριο καθώς ο Βραζιλιάνος διαμαρτυρόταν ότι κόλλαγε η 6η ταχύτητα.
3. Ποιες από τις μικρές ομάδες θα κάνουν το παραπάνω βήμα; Ως τώρα η Lotus Renault με τον Βιτάλι Πεντρόβ φάνηκε πως μπορεί να κοιτά τη δεκάδα αλλά ο Ρώσος δε φημίζεται για τη σταθερότητά του. Έτσι μένουν οι Σεμπάστιαν Μπουέμι ( Toro Rosso - Ferrari ), Σέρτζιο Πέρεζ (Sauber – Ferrari) και Άντριαν Σούτιλ (Force India –Mercedes) να μας δείξουν τι μπορούν να κάνουν.