Οι δηλώσεις οδηγών
Λιούις Χάμιλτον, Σεμπάστιαν Φέτελ και Μάρκ Βέμπερ ήταν οι πρώτοι στο γκραν πρι της Κίνας. Δείτε τι δήλωσαν οι πρωταγωνιστές του αγώνα μετά την καθιερωμένη συνέντευξη τύπου.
Λιούις Χάμιλτον (McLaren Mercedes) 1ος
«Η νίκη αυτή με έχει κυριεύσει ολοκληρωτικά. Είχα πολύ καιρό να τερματίσω πρώτος. Είμαι υπερήφανος για το αποτέλεσμα αφού εκφράζει όλη τη δουλειά που έχω κάνει ως τώρα. Θα συνεχίσω να πιέζω ως το τέλος της χρονιάς και να φέρω όσα καλά αποτελέσματα μπορώ.»
Σεμπάστιαν Φέτελ (Red Bull) 2ος
«Δεν έκανα και τη καλύτερη εκκίνηση, αφού για κάποιο λόγο η αριστερή πλευρά του grid αποδείχθηκε χειρότερη από τη δεξιά! Έχασα θέσεις, τόσο από τον Μπάτον όσο κι από τον Χάμιλτον. Στη συνέχεια, έπρεπε να έχω υπομονή. Νομίζω διαχειρίστηκα καλύτερα τα ελαστικά στο πρώτο πιτ στοπ , θα μπορούσαμε να μείνουμε περισσότερο στην πίστα αλλά εκείνη τη στιγμή δεν υπήρχε λόγος να κάνουμε κάτι τέτοιο. Μπήκα λοιπόν για pit stop και επέστρεψα στην πίστα πρώτος. Ξαφνιάστηκα όταν είδα τον Τζένσον να σταματά μπροστά μου, στο χώρο των δικών μου μηχανικών. Ήλπιζα να προχωρήσει. Συνέβη κάτι παρόμοιο πριν από δύο χρόνια με μία Toro Rosso, δεν ξέρω τι προσελκύει τους άλλους να σταματούν στο δικό μας γκαράζ! Βρέθηκα λοιπόν στη πρωτοπορία και προσπάθησα πολύ να κάνω μόνο δύο pit stop. Το μεσαίο stint έπρεπε να κρατήσει λίγο περισσότερο αφού στο τέλος, με τη σκληρή γόμα, έβλεπα τον Λιούις να πλησιάζει όλο και περισσότερο. Προσπάθησα να υπερασπιστώ τη θέση μου όσο το δυνατόν καλύτερα αλλά τελικά, με πέρασε. Ήταν ένας δύσκολος αγώνας, κάναμε κάποια λάθη αλλά και πάλι, τερματίσαμε στη 2η και τη 3η θέση, που είναι καλό αποτέλεσμα. Συγχαρητήρια στον Χάμιλτον και τη McLaren, έκαναν καλή δουλειά και απέδειξαν πως στον αγώνα, αν κάνεις κάτι διαφορετικό και ίσως ένα μικρό λάθος, υπάρχει κάποιος έτοιμος να σε κερδίσει. Ο Μάρκ έκανε καλό αγώνα και ήταν πολύ γρήγορος. Με στρατηγική δύο pit stop, πρέπει να είσαι υπομονετικός και να προσέχεις τα ελαστικά σου. Ωστόσο αυτό δεν έφερε αποτελέσματα σήμερα».
Μαρκ Βέμπερ (Red Bull) 3ος
«Αποφασίσαμε να ξεκινήσουμε τον αγώνα με τη σκληρή γόμα ελαστικών, που ξέραμε πως δεν ήταν και η καλύτερη δυνατή, αφού δεν έχει τα χαρακτηριστικά αντοχής που είχαν μέχρι πρότινος οι σκληρές γόμες. Ξεμπερδέψαμε λοιπόν νωρίς με αυτή αλλά ήταν δύσκολα τα πράγματα, αφού βρέθηκα σε ένα γκρουπ μονοθεσίων, όπου χρησιμοποιούσαν όλοι μαζί το DRS. Έκανα ένα λάθος στη στροφή 2 του γύρου εισόδου μου στα pit, άλλαξα ελαστικά, έβαλα τη μαλακή γόμα και ουσιαστικά τότε άρχισε ο αγώνας μου. Βλέποντας τη ταμπέλα να γράφει «Θέση 17» μετά από 15 γύρους αγώνα, πιστεύεις πως δεν θα τα καταφέρεις. Ξαφνικά όμως, ένιωσα πολύ άνετα πίσω από το τιμόνι. Είχα μερικά σετ φρέσκων ελαστικών που είχαν περισσέψει από τις κατατακτήριες, πράγμα που βοήθησε άρα ίσως αυτή είναι η κατάλληλη στρατηγική! Να χάνεις τις κατατακτήριες ώστε να έχεις ελαστικά για τον αγώνα. Πέραν της πλάκας όμως, όλοι στην ομάδα έκαναν καταπληκτική δουλειά. Ήταν δύο αγώνες χωρίς διάλειμμα, είχαμε πολλά προβλήματα με το μονοθέσιο μου αλλά δεν το βάλαμε κάτω. Η σημερινή εμφάνιση είναι αφιερωμένη σε όσους δουλεύουν σκληρά στην πίστα και όλους πίσω στο εργοστάσιο. Ήταν μία καλή ημέρα για εμάς, σε ότι αφορά στη βαθμολογική συγκομιδή της ομάδας».
Τζένσον Μπάτον (McLaren Mercedes) 4ος
«Πολλά συγχαρητήρια στον Λούις Χάμιλτον οδήγησε πολύ γρήγορα σε μία πολύ καλή κούρσα. Ήταν ένας από τους αγώνες, που έχουν προσπεράσματα δράση και πολύ ένταση και είναι ωραίο να κερδίζεις εκεί. Εγώ από την άλλη πλευρά ήμουν πολύ αργός όσο και αν προσπάθησα δεν τα κατάφερα. Προσπαθούσα να κρατήσω τα λάστιχα και έχασα τελικά τον αγώνα.»
Φερνάντο Αλόνσο (Ferrari) 7ος
«Είδαμε σήμερα πως τα δοκιμαστικά δεν έχουν σημαντικό ρόλο. Ο Βέμπερ μας το έδειξε. Είναι εύκολο να κάνεις στρατηγική όταν έχεις το ταχύτερο αυτοκίνητο σαν την Red Bull. Κάνεις ένα, δύο, τρία πιτ στοπ και πάλι είσαι στο πόντιουμ. Είναι δύσκολο όμως όταν το αυτοκίνητο είναι αργό. Πρέπει να βελτιώσουμε το αυτοκίνητο, πάνω από όλα και μάλιστα άμεσα. Οι τελευταίες αλλαγές δεν έκαναν τη διαφορά που περιμέναμε. Είμαστε σημαντικά πιο αργοί από τους άλλους στο γκριντ».
Φερνάντο Αλόνσο (Ferrari) 7ος
«Είδαμε σήμερα πως τα δοκιμαστικά δεν έχουν σημαντικό ρόλο. Ο Βέμπερ μας το έδειξε. Είναι εύκολο να κάνεις στρατηγική όταν έχεις το ταχύτερο αυτοκίνητο σαν την Red Bull. Κάνεις ένα, δύο, τρία πιτ στοπ και πάλι είσαι στο πόντιουμ. Είναι δύσκολο όμως όταν το αυτοκίνητο είναι αργό. Πρέπει να βελτιώσουμε το αυτοκίνητο, πάνω από όλα και μάλιστα άμεσα. Οι τελευταίες αλλαγές δεν έκαναν τη διαφορά που περιμέναμε. Είμαστε σημαντικά πιο αργοί από τους άλλους στο γκριντ».