Οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών της F1
Φαίνεται πως η ταχύτητα και η αξιοπιστία της Red Bull είναι υπεράνω ανταγωνισμού. Μόνο έτσι εξηγείται πως οι ανταγωνιστές της δεν δηλώνουν πως θα διεκδικήσουν στα ίσια τη νίκη. Δείτε τι δήλωσαν οι οδηγοί μετά την επίσημη συνέντευξη τύπου.
Σεμπάστιαν Φέτελ 1ος ( Red Bull Renault) 1:33,706’’
«Τα καταφέραμε και πάλι, αν και κάθε φορά είναι δύσκολη. Σήμερα τα πράγματα δεν κύλησαν όσο ομαλά είχαμε προγραμματίσει, ειδικά στο Q2. Έκανα ένα μικρό λάθος στον γύρο μου εκεί. Στο Q3 είχα αυτοπεποίθηση πως θα μπορούσαμε να βελτιωθούμε σημαντικά. Προφανώς σήμερα κάναμε καλή δουλειά αλλά η πολ ποζίσιον, μας δίνει απλά προβάδισμα 8 μέτρων στην αυριανή εκκίνηση. Θα είναι ένας μακρύς αγώνας αλλά είμαι ικανοποιημένος από το μονοθέσιο. Κάναμε προσομοιώσεις μεγάλων αποστάσεων την Παρασκευή και έχουμε κάθε λόγο να αισιοδοξούμε. Είναι όμως κι επικίνδυνο να είσαι υπερβολικά αισιόδοξος. Πρέπει λοιπόν να προσέξω να μη συμβεί κάτι τέτοιο».
Τζένσον Μπάτον 2ος (McLaren Mercedes) 1:34,421’’
« Πάνω στην ένταση της στιγμής μπορεί να νομίζεις ότι είναι δυνατό, όμως η επίδοση του Σεμπάστιαν και της Red Bull στο Q3 ήταν φαινόμενο. Στο Q2 φαίνονταν τρωτοί γι’αυτό προσπάθησα και με δεύτερο σετ ελαστικών. Τότε εκείνος ανέβασε ρυθμό και κατάλαβα πως παλεύαμε για τη δεύτερη θέση. Γενικά όμως ήταν μια καλή ημέρα με το μονοθέσιο μας να είναι απόλυτα ισορροπημένο μετά από δουλειά που έκαναν οι μηχανικοί όλο το βράδι. Αν η απόδοση του Φέτελ είναι ένα δευτερόλεπτο ταχύτερη από εμάς δεν θα την παλέψουμε αν όμως είναι στα 4ή 5/10πιο γρήγορος τότε με προσπάθεια αλλά και με τα βοηθήματα (KERS και DRS) θα τον αντιμετωπίσουμε.»
Λιούις Χάμιλτον 3ος (McLaren Mercedes) 1:34,463’’
Είχαμε ένα πλεονέκτημα στρατηγικής. Η ομάδα δοκίμασε τόσο τη σκληρή όσο και τη μαλακή γόμα στα λάστιχα και όλα πήγαν καλά. Στην ομάδα λένε πως ο αγώνας θα είναι μία απλή υπόθεση όμως ένα γκραν πρι δεν είναι ποτέ κάτι απλό. Είναι πολλά διαφοερετικά πράγματα μαζί: Η εκκίνηση, τα περάσματα, τα πιτ στοπ και παράλληλα να προστατεύεις τα λάστιχά σου. Πιστεύω πως μπορούμε να πιάσουμε την απόδοση του Φέτελ στον αγώνα θα κάνοπυμε ότι μπορούμε για να μειώσουμε τη διαφορά.
Νίκο Ρόσμπεργκ 4ος ( Mercedes GP) 1:34,670’’
«Ήταν μία θετική ημέρα για εμάς, καθώς οι τελευταίες εβδομάδες ήταν πολύ δύσκολες. Χαίρομαι όμως αφού μπορέσαμε να βελτιώσουμε το αυτοκίνητο με απλές λύσεις και πολύ δουλειά. Ακόμη δεν είμαστε στο επίπεδο που θέλουμε όμως πλησιάζουμε τις McLaren και είμαστε μακριά μπροστά από τις Ferrari. Ξεκινώ από την 4η θέση και νοιώθω πως μπορώ να διεκδικήσω κάτι περισσότερο από μία καλή εμφάνιση.»
Μάρκ Βέμπερ 18ος ( Red Bull – Renault) 1:36,468’’ (στο Q1)
«Ήταν μία απογοητευτική ημέρα. Δεν είχα καλό Q1 και στο τέλος πληρώσαμε το τίμημα. Πιστεύαμε πως είχαμε αρκετό προβάδισμα για να προκριθούμε χρησιμοποιώντας τη σκληρή γόμα ελαστικών. Έχουμε την ταχύτητα αλλά δεν μπορούσα να φέρω τα ελαστικά μου στη κατάλληλη θερμοκρασία στη δεύτερη προσπάθειά μου. Θα δούμε τι μπορούμε να σκεφτούμε απόψε αλλά υπάρχει χώρος μόνο για βελτίωση. Δεν θυμάμαι την τελευταία φορά που ήμουν εκτός από το Q1. Πάει πάρα πολύς καιρός, είναι λοιπόν μία κακή ημέρα για εμάς».
Κριστιάν Χόρνερ (Διευθυντής ομάδας Red Bull)
«Η 3η συνεχόμενη pole position για τον Σεμπάστιαν που δεν χρειάστηκε ούτε να ολοκληρώσει τη δεύτερη προσπάθεια του στο Q3. Έτσι προφύλαξε και τα ελαστικά του ενόψει του αγώνα. Μετά από μία επική προσπάθεια να επιδιορθωθεί το μονοθέσιο του Μαρκ εγκαίρως για το Q1,ήταν απογοητευτικό τόσο για εκείνον όσο και για την ομάδα, το γεγονός πως δεν κατάφερε να προκριθεί. Επιλέξαμε τη σκληρή γόμα για τον δεύτερο γύρο του, θεωρώντας πως θα αρκούσε αλλά δυστυχώς τα ελαστικά του δεν ήρθαν στη σωστή θερμοκρασία λειτουργίας. Προφανώς, εκ των υστέρων μπορούμε να πούμε πως θα έπρεπε να χρησιμοποιήσει τη μαλακή γόμα αλλά νιώθαμε πως αυτό δεν ήταν απαραίτητο. Συμβαίνουν αυτά. Είναι η πρώτη φορά εδώ και παραπάνω από ένα χρόνο που δεν έχουμε και τα δύο μονοθέσια μας στο Q3».