Τι έγινε μετά
Βαλεντίνο Ρόσι (Marlboro Ducati Team), ή Κέισι Στόνερ (Repsol Honda); Ο πρώτος έσφαλε και το παραδέχτηκε ο δεύτερος θεωρεί πως όλα έγιναν με κάποιο σκοπό.
Οι παρατηρητές την χαρακτήρισαν ως τη δυνατότερη στιγμή, του γκραν πρι στη Χερέθ. Οι πρωταγωνιστές την περιέγραψαν ως ένα ατύχημα. Ο λόγος για το γλίστρημα του Βαλεντίνο Ρόσι πάνω στον Κέισι Στόνερ και την εγκατάλειψη του δεύτερου. Ας δούμε τι δήλωσαν και οι δύο μετά το ατύχημα.
Ο Στόνερ ήταν δεύτερος τη στιγμή, που ο Ρόσι προσπάθησε να τον περάσει από την εσωτερική στην 1η στροφή της πίστας. Τα κατάφερε και όταν προσπάθησε να απομακρυνθεί γλίστρησε και χτύπησε τον Αυστραλό. Έπεσαν και οι δύο με τον Ρόσι να χτυπά στον ήδη εγχειρισμένο του ώμο. Όταν σηκώθηκαν, ο 9 φορές πρωταθλητής ξεκίνησε τη μοτοσικλέτα του και τερμάτησε 5ος. Ο αναβάτης της Repsol Honda δεν τα κατάφερε και έμεινε θεατής. Μετά την κούρσα ο Ιταλός, πήρε πάνω του την ευθύνη του ατυχήματος.
«Έκανα μία καλή εκκίνηση όμως αμέσως ανακάλυψα, πως τα λάστιχα δεν θα με κράταγαν στην πίστα», περιέγραψε ο Στόνερ και πρόσθεσε: «Αμέσως μείωσα ρυθμό και τότε εμφανίστηκε ο Ρόσι. Ούτε εκείνος μπορούσε να σταθεί πάνω στη μοτοσικλέτα και προσπάθησε να κάνει το πέρασμα, με αποτέλεσμα να βγούμε και οι δύο. Είμαι απογοητευμένος».
Ο Στόνερ δεν έκρυψε τη δυσαρέσκειά του αμέσως μετά το ατύχημα, χειροκροτώντας τον Ρόσι μόλις πέρασε μπροστά του (φωτογραφία MotoGP.com). Στο τέλος του αγώνα ο Ιταλός μπήκε στο πιτ μποξ της Honda και απολογήθηκε στον Στόνερ.
«Θα προτιμούσα αν ο Βαλεντίνο ερχόταν να μου πει τη συγνώμη του χωρίς τις κάμερες . Χωρίς όλο αυτό τον κόσμο και χωρίς να πρέπει να έχει αποδείξεις» σχολίασε ο Στόνερ και πρόσθεσε: «Σίγουρα ο Βαλεντίνο δεν το κάνει αυτό για τον εαυτό του. Το κάνει για να δείξει σε όλους ότι ήρθε να ζητήσει συγνώμη. Ναι ήταν μία καλή χειρονομία αλλά δεν αλλάζει το αποτέλεσμα. Θα δούμε τι θα γίνει στους επόμενους αγώνες».
Από την άλλη πλευρά, ο Ρόσι παραδέχτηκε το λάθος του όμως δικαιολογήθηκε πως το έκανε γιατί πίστεψε πως θα μπορούσε να φτάσει στο πόντιουμ.
«Ναι ήταν μία τρελή κούρσα με δύσκολες συνθήκες και ρίσκο για την επιλογή των ελαστικών, «εξήγησε ο Ρόσι και πρόσθεσε: «Ήμουν πολύ γρήγορος στην αρχή και πίστεψα πως μπορώ να ανέβω στο πόντιουμ, όλοι κινούμαστε στο όριο όχι μόνο εγώ. Δυστυχώς έκανα το λάθος και χτύπησα στο Στόνερ. Πήγα στο μποξ του για να ζητήσω συγνώμη πίστεψα πως θα μπορούσα να κάνω τη διαφορά» είπε ο αναβάτης της Ducati.