Αλλαγή πρωταγωνιστών
Οι μικτές καιρικές συνθήκες (βροχή και ήλιος) δεν εμπόδισαν τον Νίκο Ρόζμπεργκ να φέρει τη Mercedes στην πρώτη θέση της 3ης ημέρας των δοκιμαστικών για το παγκόσμιο πρωτάθλημα στη Formula1.
Νέοι οδηγοί σε πρώτους ρόλους αλλά και αλλαγή σκηνικού με τη βροχή να ανοίγει την παράσταση και τον ήλιο να την κλείνει. Άλλη μία ημέρα δοκιμών έφτασε στο τέλος της στη Βαρκελώνη με ομάδες και οδηγούν να κάνουν προσομοιώσεις αγώνα.
Κρύο (8,3 βαθμοί C) και βρεγμένο οδόστρωμα σήμαινε δουλειά και για την Pirelli η οποία δοκίμασε πολλούς τύπους γόμας για τα λάστιχά της.
Οι ομάδες της Virgin, της Hispania και της Lotus έκαναν, για πρώτη φορά σήμερα, ολοκληρωμένες δοκιμές. Η πρώτη έγινε και το κέντρο της προσοχής αφού παρουσίασε ένα νέο διαχύτη αέρα. Το πίσω μέρος του μονοθέσιου μάζεψε περισσότερα φωτογραφικά φλας ακόμη και από την παρουσίαση του. Οι μηχανικοί το έκρυψαν αν και όλο κάποιο πρακτορείο θα έχει την πολύτιμη φωτογραφία. Αντίθετα η Hispania Racing Team έχει ακόμη το παλιό αυτοκίνητο στα τεστ και αρκετούς νέους οδηγούς να περιμένουν για μία θέση μέσα στο γκριντ του 2011.
Η Lotus Renault ήταν από τις λίγες ομάδες που αποκάλυψαν τη στρατηγική τους λέγοντας πως θα “σπάσουν” την περίοδο σε μικρά σπριντ για να πολλαπλασιαστούν τα δεδομένα που θα λάβουν. Οι τομείς των δεδομένων αφορούν τα λάστιχα, ένα πρόγραμμα χαρτογράφησης για τον κινητήρα (οικονομία καυσίμου) και αεροδυναμική.
Ο Μάρκ Βέμπερ (Red Bull) ήταν αυτός, που ξεκίνησε τις καλές επιδόσεις γράφοντας νωρίς το πρωί 1:45,251, ο ίδιος λίγο αργότερα το κατέβασε στο 1:42,272, ενώ ο Φελίππε Μάσα ρίχνει το χρόνο στο:1:42,080.
Αργά μετά το μεσημεριανό διάλειμμα ο Ροζμπεργκ (Mercedes GP) πίεσε και σε μία δοκιμή για γύρο πρόκρισης έγραψε στα χρονόμετρα το: 1:23,168.
Δεύτερος τον ακολούθησε ο Βιτάλι Πετρόβ (Lotus Renault) με διαφορά + 0,295’’ συμπληρώνοντας μάλιστα 90 γύρους. Όπως ο Ρόζμπεργκ και αυτός… έτρεξε στους τελευταίους 3 της περιόδου.
Προβλήματα αξιοπιστίας ταλαιπώρησαν τη McLaren, το πρωί λίγο πριν το απογευματινό κομμάτι βρέθηκε λύση και ο Χάμιλτον έφερε την MP4-26 στην 3η θέση με + 6,90’’ διαφορά.
Οι Πάστορ Μαλντονάντο (Williams), Σέρτζιο Πέρεζ (Sauber) και Φελίππε Μάσα (Ferrari) έφεραν κόκκινες σημαίες διακοπής των περιόδων κυρίως από τετ – α – κε. Ήταν όμως ο Μαρκ Βέμπερ, που έφερε την τελευταία κόκκινη σημαία λίγο πριν το τέλος της περιόδου (2 λεπτά) και έτσι έκλεισε η ημέρα.
Αύριο (Δευτέρα 21/2) ξεκινά η τελευταία περίοδος για τη Βαρκελώνη. Μέχρι τώρα κανείς δεν ξέρει πότε θα ξεκινήσει η νέα χρονιά αφού στο Μπαχρέιν η κατάσταση είναι δύσκολη και έχει εκδοθεί ταξιδιωτική οδηγία για τους επισκέπτες στη χώρα.