Συνέχεια στις πρωτιές για Φέτελ
Χωρίς αλλαγές στους χρόνους και τις επιδόσεις έκλεισε η ημέρα των επίσημων δοκιμών στη Βαρκελώνη. Καλύτερος και πάλι ο Φέτελ (Red Bull) με χρόνο 1: 23,315.
Με τις Red Bull και Mercedes να προσπαθούν να πετύχουν προσομοίωση αγώνα έπεσε η καρό σημαία των δοκιμών (2η ημέρα) στη Βαρκελώνη. Λίγο πριν την λήξη της τελευταίας περιόδου ήταν η Red Bull RB7 του Σεμπαστιάν Φέτελ η οποία είχε προβλήματα με τα υδραυλικά χάνοντας ψυκτικό υγρό. Αυτό κράτησε τον Φέτελ για πολλή ώρα στο πιτ μποξ.
Δεύτερος ακολούθησε ο Τζέιμι Αλγκουεσουάρι (Toro Rosso) με μικρή διαφορά από τον Φέτελ (0,2’’), αλλά όχι σε ρυθμό αγώνα. Η Toro Rosso «φορούσε» μαλακά λάστιχα και είχε μισοάδειο ρεζερβουάρ, έτσι ο οδηγός της περιορίστηκε σε σπριντ 5 γύρων.
Η αξιοπιστία της Ferrari… απουσίαζε σήμερα. Όχι όμως και η ταχύτητά της. Ο Αλόνσο στους ελάχιστους γύρους που έκανε, πέτυχε καλούς χρόνους. Όμως, προβλήματα στα ηλεκτρικά κράτησαν το αυτοκίνητο περισσότερο στο γκαράζ παρά στην πίστα. Η F150th Italia βγήκε το τελευταίο μισάωρο και τότε ο Ισπανός έγραψε το 1: 23,978’’ της 3ης θέσης.
Τις επιδόσεις του βελτίωσε την τελευταία στιγμή και ο Ρούμπενς Μπαρικέλο (Williams) ο Βραζιλιάνος εκτός από τον 4ο χρόνο ήταν ο μόνος που έμεινε στην πίστα για 116 γύρους (με κάποια σύντομα πιτ στοπ).
Πιο πίσω η Lotus Renault μοίρασε την ημέρα ανάμεσα στους Πέτροβ και Χέιντφιλντ, ενώ η McLaren κράτησε το Μπάτον στο γκαράζ αφού το μονοθέσιο είχε πρόβλημα στα υδραυλικά. Ο Βρετανός έκανε μόνο 54 γύρους.
Δύο νέοι οδηγοί έκαναν την εμφάνισή τους: Ο Ρικάρντο Τεξέιρα (από τη Formula 2) για τη Lotus και ο Τόνιο Λουίτζι για την Hispania Racing.