MotoGP Wroom 2012 Πρετσιόζι: «Το 90% της Ducati GP12 είναι καινούργιο»
Από τα χείλια του Φίλιπο Πρετσιόζι «κρέμονταν» σήμερα οι δημοσιογράφοι στο Wrooom 2012 για να μάθουν νέα για την GP12. Ο Ιταλός μιλούσε για 53’χωρίς να δώσει καμία λεπτομέρεια.
Ο υπεύθυνος του αγωνιστικού τμήματος της Ducati όπως ήταν φυσικό μίλησε… γενικά για τη νέα μοτοσικλέτα, που θα δούμε στην Μαλαισία χωρίς να μπει σε λεπτομέρειες οι οποίες θα αποκάλυπταν κάποιο μυστικό ή τις ριζικές αλλαγές της. Επίσης ο Πρετσιόζι άφησε να εννοηθεί πως η μοτοσικλέτα έχει κάποιες δοκιμές και η εξέλιξή της δεν ξεκινά από την αρχή όπως προδίδει το όνομά της (GP0).
«Οπτικά δεν θα έχει μεγάλες διαφορές από την μοτοσυκλέτα που είδατε στην Βαλένθια. Είναι εξ ολοκλήρου σχεδιασμένη από την αρχή (σε σχέση με το φετινό μοντέλο) και όλα τα μέρη της , εκτός από το ψαλίδι, είναι εντελώς καινούργια. Για εμάς θα είναι σημείο αναφοράς. Το πλεονέκτημά της είναι ότι θα μπορεί να ρυθμιστεί εύκολα και να φτάνει και σε ακραίες ρυθμίσεις που ζητούν οι οδηγοί. Η «GP0», όπως την λέμε, θα είναι στη μέση των κανονισμών και στη μέση των δυνατοτήτων των ρυθμίσεων στη Μαλαισία».
Ο Πρετσιόζι αναφέρθηκε και στην προηγούμενη χρονιά: «Το 2011 δεν πήγε χαμένο και συλλέξαμε πολλές πληροφορίες. Είδαμε για παράδειγμα σε ποιες διαστάσεις δουλεύει καλύτερα το μεταξόνιο. Έτσι τώρα πήραμε αυτά τα δεδομένα και δημιουργήσαμε μία μοτοσικλέτα η οποία το 2011 δεν θα είχε άλλη εξέλιξη, ενώ τώρα είναι στη μέση της. Μέσα σε τρεις μήνες κάναμε δουλειά για 2 ετών!»
Για το πλαίσιο ο Ιταλός είπε: «Το περιμετρικό πλαίσιο είναι νέα τεχνολογία για μας, ο σχεδιασμός του είναι εξ ολοκλήρου δικός μας και απλά η FTR επιλέχθηκε ως κατασκευαστής. Όπως είναι γνωστό το Ducati Corse δεν κατασκευάζει πράγματα, τα σχεδιάζει, τα δοκιμάζει και μόνο σε κάποια σημεία, κάνουμε τον σχεδιασμό σε συνεργασία με τον κατασκευαστή. Θα κρατήσουμε το carbon ψαλίδι προς το παρόν, αλλά αν δούμε μέσα στην χρονιά ότι θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε και ένα αλουμινίου, θα το κάνουμε».
Όπως ήταν αναμενόμενο, απέφυγε να απαντήσει ευθέως για το αν σκέφτονται να μειώσουν τη γωνία των κυλίνδρων, που παραδοσιακά στην Ducati είναι στις 90 μοίρες, όπως δεν απάντησε στο αν ο κινητήρας είναι πιο κοντά στα 900 ή στα 1000cc.
«Η δύναμη ήδη στα 800αρια ήταν αρκετή, τώρα η δύναμη είναι ικανοποιητική. Άλλωστε τέρμα το γκάζι το ανοίγεις μόνο σε κάποιες μεγάλες ευθείες. Ο κυβισμός δεν είναι το κλειδί, η ροπή τώρα είναι διαφορετική με το νέο κινητήρα», κατέληξε «το μυαλό» πίσω από την Desmosedici.
Φωτογραφίες: motoGP.com
Στο video που ακολουθεί δείτε την είσοδο των αναβατών και οδηγών στο Wrooom του 2012.