Volvo: Αύξηση πωλήσεων το 2011 στην Ελλάδα
Με τον καλύτερο τρόπο ολοκληρώθηκε το 2011 για τη Volvo. Οι πωλήσεις της Volvo στην Ελληνική αγορά σημείωσαν αύξηση 56,4% το 2011, σε σχέση με το 2010.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων, η Σουηδική μάρκα το 2011 ταξινόμησε στην Ελλάδα 1.445 επιβατικά οχήματα, έναντι 924 οχημάτων το 2010! Εξίσου ή και περισσότερο εντυπωσιακή ήταν η αύξηση του μεριδίου αγοράς της Volvo στην Ελλάδα το 2011. Το συνολικό μερίδιο της Volvo στην Ελληνική αγορά εκτινάχθηκε στο 1,5% τη χρονιά που μας πέρασε, χαρίζοντας στη Volvo τον άτυπο τίτλο της μάρκας με τη μεγαλύτερη άνοδο για το 2011.
Είναι χαρακτηριστικό και αξίζει να σημειωθεί, ότι σ τη χρονιά που έκλεισε η Volvo υπερδιπλασίασε το ποσοστό της σε σχέση με το 2010, όπου κατείχε μερίδιο 0,7%.
Σε σχετική δήλωσή του ο κ. Γιάννης Πετούλης, διευθύνων σύμβουλος της Volvo Car Hellas τόνισε ότι «σε μία δύσκολη για την Ελλάδα οικονομική συγκυρία η Volvo υπερδιπλασίασε το μερίδιο αγοράς της το 2011, απόρροια μιας εντυπωσιακής αύξησης κατά 56,4% των πωλήσεών της. Για το 2012, θεωρούμε ότι η προβλεπόμενη επιτυχία που θα έχουν τα diesel μοντέλα μας με τον turbo κινητήρα 1.600 κ.εκ., θα δώσει ακόμα μεγαλύτερη ώθηση στη μάρκα. Παράλληλα, μέσα στο 2012 θα ξεκινήσουν οι πωλήσεις του νέου Volvo V40. Πρόκειται για το νέο μας 5-θυρο hatchback, που θα μας επανατοποθετήσει πολύ δυναμικά στην κατηγορία των premium μικρομεσαίων μοντέλων.» Και ολοκλήρωσε προσθέτοντας: «Τα αποτελέσματα για την χρονιά που πέρασε αποτυπώνουν με τον καλύτερο τρόπο τη δυναμική της Volvo στην Ελληνική αγορά. Οι Έλληνες καταναλωτές, ιδιαίτερα σήμερα, αναζητούν τη μέγιστη αξία για την επένδυσή τους και στην περίπτωση της Volvo αυτή συνδυάζεται με πολυτέλεια, επιδόσεις, μοντέρνο ντιζάιν, χαμηλή κατανάλωση και φυσικά κορυφαία ασφάλεια. Πρόκειται για τον ιδανικό συνδυασμό.»