Χέιντφελντ ο πρωταγωνιστής
Ήλθε είδε και νίκησε. Ο Νικ Χέιντφελντ όχι μόνο έβαλε μία σοβαρή υποψηφιότητα για τη θέση του Ρόμπερτ Κούμπιτσα στη Lotus Renault αλλά έγραψε και τον καλύτερο χρόνο της 2ης ημέρας στα δοκιμαστικά στη Χερέθ.
Ο Γερμανός έγραψε τον καλύτερο χρόνο 1:20.361 αμέσως μόλις μπήκε στο αυτοκίνητο (από το 2ο γύρο) κρατώντας πίσω του τους: Φ. Αλόνσο (Ferrari) + 0,132, Μ. Σουμάχερ (Mercedes GP) + 0,693 και Λ.Χάμιλτον (McLaren) +0, 738.
Τη στιγμή που ο Χέιντφελντ μπήκε στη πίστα έγινε ένα μίνι γκραν πρι με τους άλλους οδηγούς να βγαίνουν από τη ρουτίνα και να πιέζουν. Σύμφωνα με πληροφορίες η Lotus Renault έδωσε δύο χαρτογραφήσεις (sprint & endurance) στον οδηγό της για τον κινητήρα. Ο Γερμανός πίεσε αμέσως. Είχε μαλακή γόμα στα λάστιχα και έμεινε στην πίστα για 8 γύρους συνέχεια. Μπήκε στα πιτς για αλλαγή ελαστικών και για να απλώσουν την ειδική μπογιά στις αεροτομές για να δουν την αεροδυναμική. Με την απόδοσή του αυτή ο Χέιντφελντ γεννά ερωτηματικά για το αν αύριο η Renault δοκιμάσει τον Μπρούνο Σένα.
Η Ferrari δοκίμαζε λάστιχα και χαρτογραφήσεις στον κινητήρα της F150th Italia. Το μονοθέσιο ήταν διαρκώς με γεμάτα ρεζερβουάρ.
Η Mercedes και ο Σουμάχερ έμειναν πάλι περισσότερο από όλους στην πίστα (έκαναν τελικά διάλλειμα για φαγητό). Ο Σούμι ήταν όπως πάντα σταθερός στο γυρολόγιό του.
Στη McLaren έχασαν χρόνο από έλλειψη ανταλλακτικών. Ο Χάμιλτον έκανε μερικά sprint. Ο Καμούι Κομπαγιάσι έγραψε τον 5ο χρόνο για τη Sauber και έφερε δύο κόκκινες σημαίες. Για τη Red Bull και τον Σενμπάστιαν Φέτελ ήταν περισσότερο δοκιμή ελαστικών η σημερινή του εμφάνιση όπως έλεγαν οι μηχανικοί μόνο τα λάστιχα για βροχή δεν έβαλαν στο αυτοκίνητο.
Προβλήματα αξιοπιστίας για την Lotus T128 δεν άφησαν τον Χέικι Κοβαλάινεν να δείξει την ταχύτητα του. Τα ίδια προβλήματα αντιμετώπησε και η Williams με το σύστημα KERS αναγκάζοντας τον Ρύμπενς Μπαρικέλο να μείνει 9ος.