Η Berlin Airports δοκιμάζει το Opel HydroGen4

Η Berlin Airports δοκιμάζει το Opel HydroGen4

Το Berlin Brandenburg Airport  αποκτά τον πρώτο στον κόσμο ανθρακικά ουδέτερο σταθμό αερίου με «πράσινο» υδρογόνο.

Η Opel επεκτείνει τη δοκιμή οχημάτων κυψελών καυσίμου σε πραγματικές συνθήκες. Ο Αντιπρόεδρος Κυβερνητικών Σχέσεων της Opel,  Βόλκερ Χοφ, παρέδωσε ένα HydroGen4 στη εταιρία διαχείρισης του αεροδρομίου «Berlin Airports».

«Το υδρογονοκίνητο όχημα μηδενικών ρύπων αναμένεται να προσφέρει πολύτιμα ευρήματα σε σχέση με την καταλληλότητα της φουτουριστικής τεχνολογίας του στην καθημερινότητα στο πλαίσιο του προγράμματος της Clean Energy Partnership» σχολιάζει ο κος Χοφ. «Η BER είναι ιδανικός εταίρος έχοντας τον πρώτο στον κόσμο σταθμό αερίου ουδέτερο ως προς τις εκπομπές CO2. Ο σταθμός αερίου Total παρέχει πράσινο υδρογόνο που παράγεται μέσω αιολικής ενέργειας από την Enertrag. Τόσο η Total όσο και η Enertrag είναι εταίροι στη δοκιμή μας σε πραγματικές συνθήκες. Υπογράφοντας τη συνεργασία με τη BER κλείνουμε τον κύκλο της βιώσιμης μετακίνησης». Οι δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες με οχήματα κυψελών καυσίμου Opel έχει ξεκινήσει από το 2008.

Ο Dr Μάνφρεντ Κέρτγκεν, γενικός διευθυντής της BBI, της εταιρίας που ελέγχει τα αεροδρόμια του Βερολίνου, δηλώνει ότι η ενεργειακή απόδοση και βιωσιμότητα είναι οι περιβαλλοντικοί στόχοι της Berlin Airports. «Στοχεύουμε να κάνουμε το νέο Berlin Brandenburg Airport το πιο σύγχρονο αεροδρόμιο της Ευρώπης με ηγετικό ρόλο στην προστασία του περιβάλλοντος και των φυσικών πόρων. Ασφαλώς το ίδιο ισχύει και για τη χρήση εναλλακτικών συστημάτων κίνησης για το στόλο οχημάτων του αεροδρομίου. Η συνεργασία μας με την Opel και η μακροχρόνια δοκιμή του υδρογονοκίνητου HydroGen4 μας προσφέρει μία θαυμάσια ευκαιρία να δοκιμάσουμε αυτή τη σύγχρονη και φιλική προς το περιβάλλον τεχνολογία για καθημερινή χρήση στο αεροδρόμιο».

Το νέο Berlin Brandenburg Airport θα είναι πλήρως λειτουργικό στις 3 Ιουνίου, 2012 και θα αντικαταστήσει τα παλιά αεροδρόμια Tegel και Schönefeld. Εκτός από την BER μία ομάδα εταιριών μεταξύ των οποίων οι ADAC, Allianz, Axel Springer AG/Bild, Coca-Cola, Hilton, Linde, Pace, Schindler, Veolia και NH Hotel Friedrichstrasse έχουν δοκιμάσει το υδρογόνο σαν μελλοντική και καθαρή μορφή καυσίμου σε συνδυασμό με το Opel HydroGen4.

Δημόσια ιδρύματα όπως η Διεύθυνση Βερολίνου του κρατιδίου της Έσσης συμμετέχουν στο πρόγραμμα. Το CEP είναι ένα project υπό την αιγίδα του Γερμανικού Υπουργείου Μεταφορών, Δημοσίων Έργων και Αστικής Ανάπτυξης στο οποίο δοκιμάζεται η χρηστικότητα του υδρογόνου ως καυσίμου στην καθημερινότητα. Αποτελεί το  μεγαλύτερο αναπτυξιακό πρόγραμμα του είδους στην Ευρώπη.

Το Opel HydroGen4 είναι το τελευταίο επίτευγμα στην έρευνα της Opel και της General Motors για τα συστήματα κίνησης με κυψέλες καυσίμου. Η συστοιχία κυψελών καυσίμου αποτελείται από 440 κυψέλες συνδεδεμένες εν σειρά που παράγουν την ηλεκτρική ισχύ για τη λειτουργία του σύγχρονου ηλεκτροκινητήρα. Ο κινητήρας 73kW/100 ίππων έχει επιτάχυνση 0 – 100χλμ σε δώδεκα δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 160 χλμ. Τρία ρεζερβουάρ υψηλής πίεσης από συνθετικό υλικό από ανθρακονήματα χωράνε μέχρι 4,2 kg υδρογόνου. Η ποσότητα αυτή προσφέρει αυτονομία μέχρι 320χλμ. Ο ανεφοδιασμός με υδρογόνο διαρκεί μόνο 3 λεπτά χάρη στην πίεση των 700 bar. Η Opel ήταν από τους κύριους συντελεστές στην εξέλιξη αυτής της τεχνολογίας.



Ολυμπιακός – ΑΕΚ: Κλήθηκαν σε απολογία κι οι δύο ομάδες από τη Super League
Ολυμπιακός – ΑΕΚ: Κλήθηκαν σε απολογία κι οι δύο ομάδες από τη Super League
Πένθος στον Άρη: Πέθανε ο Λάμπρος Γράντας
Πένθος στον Άρη: Πέθανε ο Λάμπρος Γράντας
ΑΕΚ: Η ΚΑΕ καταθέτει μήνυση κατά των διαιτητών Τσαρούχα και Χριστινάκη
ΑΕΚ: Η ΚΑΕ καταθέτει μήνυση κατά των διαιτητών Τσαρούχα και Χριστινάκη
Euroleague: Πρόστιμο στον Ναν για σχόλια για τη διαιτησία
Euroleague: Πρόστιμο στον Ναν για σχόλια για τη διαιτησία
©2011-2024 Onsports.gr - All rights reserved