Ford και Champions League
Η Ford Επεκτείνει την 20ετή Συνεργασία της με το UEFA Champions League , την Κορυφαία Ευρωπαϊκή Διασυλλογική Ποδοσφαιρική Διοργάνωση.
Η Ford συνεχίζει τη χορηγία της στο UEFA Champions League μέχρι τον Ιούνιο του 2015. Συνυφασμένος με το γνήσιο πάθος, τις επιδόσεις, την ποιότητα και την τεχνική ικανότητα, ο ποδοσφαιρικός θεσμός εναρμονίζεται άριστα με τη φιλοσοφία οχημάτων Ford.
«Η νέα συμφωνία τριετούς συνεργασίας μας, δείχνει την ισχυρή εσωτερική μας δέσμευση στο θεσμό» δήλωσε ο Στίβεν Οντέλ, chairman & CEO, Ford Ευρώπης. «Για μία παγκόσμια εταιρία όπως η δική μας, το UEFA Champions League είναι ιδανική πλατφόρμα για τη σύνδεση εκατομμυρίων ανθρώπων με κοινές αξίες. Πρόκειται για την τελική αναμέτρηση των καλύτερων από τους καλύτερους και η Ford θέλει να έχει τη δική της συμβολή στο γεγονός».
Ο Ντέιβιντ Τέιλορ, CEO Εκδηλώσεων UEFA πρόσθεσε σχετικά: «Είμαστε χαρούμενοι που η Ford αποφάσισε να επεκτείνει τη συνεργασία της για τρία ακόμα χρόνια. Η Ford είναι πολύτιμος συνεργάτης μας από το 1992 που δημιουργήθηκε ο θεσμός. Η ανανέωση της συνεργασίας μας ενισχύει τη στενή σχέση που έχει καλλιεργηθεί. Ο θεσμός γίνεται όλο και ισχυρότερος και είμαστε σίγουροι ότι θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε στη Ford άριστες ευκαιρίες για επικοινωνία και σύνδεση με τους φιλάθλους σε παγκόσμια βάση».
Το UEFA Champions League είναι από τις πιο δημοφιλείς αθλητικές διοργανώσεις σε όλο τον κόσμο. Πάνω από δύο δισεκατομμύρια τηλεθεατές το παρακολούθησαν την περσινή σεζόν (με την αθροιστική τηλεθέαση να ξεπερνά τα τέσσερα δισεκατομμύρια), με τους μισούς και πλέον να βρίσκονται εκτός Ευρώπης.
Στη διεξαγωγή του Τελικού του 2012, που θα πραγματοποιηθεί στο Μόναχο, η Ford Γερμανίας θα υποστηρίξει ουσιαστικά την εκδήλωση. Μεταξύ των άλλων, θα λανσάρει ειδικά μοντέλα «Champions» και θα προσφέρει 200 οχήματα στα χρώματα του 2012 UEFA Champions League Final για την υποστήριξη των αναγκών μεταφορών και logistics του Τελικού, τα οποία και θα προβληθούν μέσω των κοινωνικών μέσων.
Στατιστικά στοιχεία
Το πρωτάθλημα 2010-11 προσέλκυσε πάνω από 500 εκατομμύρια τηλεθεατές στην Ευρώπη, 230 εκατομμύρια στην Αμερική, 190 εκατομμύρια στην Αφρική και πάνω από 130 εκατομμύρια στην Ασία
Η παγκόσμια κάλυψη του την προηγούμενη σεζόν έφτασε σχεδόν τις 100.000 ώρες
178,7 εκατομμύρια τηλεθεατές παρακολούθησαν τον Τελικό του 2011 διαμορφώνοντας το μεγαλύτερο τηλεοπτικό κοινό που είχε καταγραφεί ποτέ σε Τελικό του UEFA Champions League και το μεγαλύτερο παγκοσμίως για αθλητικό γεγονός το 2011
Η Ford προσφέρει πάνω από 900 οχήματα - όπως Ford Galaxy και Ford Transit - κάθε σεζόν συμβάλλοντας στη διαχείριση μεταφορών και logistics για τους αγώνες τoυ θεσμού της UEFA.
Η χορηγία της Ford έδειξε σημαντικές αυξήσεις στη «διαμόρφωση θετικής άποψης» και «αναγνωρισιμότητας μάρκας» μεταξύ των θεατών του UCL το 2011 σε σχέση με εκείνους που δεν το παρακολουθούν.