F1 Τι συνέβη με το κιβώτιο ταχυτήτων του Φέτελ;
Παρά το ότι είχαν αλλάξει κιβώτιο ταχυτήτων στην RB7 του Φέτελ, ο Γερμανός είχε πρόβλημα στην 2η και 3η ταχύτητα, που του στέρησε τη νίκη.
Τι συνέβη στο τελευταίο γκραν πρι της χρονιάς και πως το αντιμετώπισε ο Σεμπάστιαν Φέτελ στο Ιντερλάγκος; Ας δούμε τι είπε στη συνέντευξη τύπου μετά τον αγώνα.
« Μπορώ να σας πω ότι είχα πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων και αναγκαζόμουν… δεν μου άρεσε, αλλά δεν είχα επιλογή. Είτε τερματίζεις τον αγώνα ή όχι. Προσπάθησα να μείνω όσο πιο κοντά μπορούσα στον Μάρκ και μετά πίεσα όπου μπορούσα στις στροφές. Όχι όμως πολύ όταν άρχισα να έχω πρόβλημα, διότι αναγκάστηκα να χρησιμοποιήσω μεγάλες σχέσεις και να ανεβάζω γρήγορα ταχύτητες. Στην αρχή, νομίζω ότι ήμουν αρκετά κοντά, ιδιαίτερα στο δεύτερο κομμάτι. Φυσικά, έχασα. Στην επιτάχυνση οι ευθείες ήταν μικρές και δεν ήταν πρόβλημα. Στο τελευταίο κομμάτι, που έχει μόνο μια στροφή είναι ανηφορικά και αυτό δεν βοηθάει το ανέβασμα ταχυτήτων νωρίς. Σε κάποιο σημείο πήρα το μήνυμα ότι έπρεπε να φυλάξω το κιβώτιο και να ηρεμήσω αλλά τους είπα ότι δεν πίεζα δυνατά. Νομίζω ότι είχαμε καλό ρυθμό με το μονοθέσιο και ήμασταν γρήγοροι με τα μαλακά λάστιχα στο τέλος. Προφανώς έπρεπε να φέρουμε το μονοθέσιο στον τερματισμό, αλλά μπορείτε να με πιστέψετε, αν είχα επιλογή θα επέλεγα να αγωνιστώ»
Σκέφτηκε όμως να ρισκάρει και να περάσει τον Βέμπερ για την 1η θέση;
«Δεν είναι ωραίο να τερματίζεις στη δεύτερη θέση όταν ξέρεις ότι έχεις ένα αυτοκίνητο, το οποίο είναι ικανό να κερδίσει. Αλλά ναι, πολύ νωρίς στον αγώνα πήρα το μήνυμα και η πρώτη προτεραιότητα ήταν να διασφαλίσω ότι ακόμα και αν εγκατέλειπα ο Μαρκ θα συνέχιζε για να κερδίσει τον αγώνα. Δεν ήθελα να τον καθυστερήσω, έτσι έδωσα τη θέση μου, αναγκάστηκα να μειώσω το ρυθμό μου στο τέλος, δεν μπορούσα να χρησιμοποιήσω τη 2η σχέση και στο Ιντερλάγκος είναι σημαντικό αυτό. Έχασα χρόνο, αλλά στο τέλος δεν θέλω απλά να κάνω παράπονα. Μόλις μου είπε η ομάδα και το κατάλαβα, το πιο σημαντικό ήταν να ολοκληρώσω τον αγώνα και ήταν καλό που ανέβηκα στο βάθρο» και πρόσθεσε:
«Δεν είμαι σίγουρος, τι έφταιξε. Το κιβώτιο ταχυτήτων μου ήταν καινούριο, οπότε ήταν ο πρώτος (του) αγώνας. Ίσως θα έπρεπε να κρατήσουμε το παλιό, δεν ξέρω».