F1 Άμπου Ντάμπι: Η τύχη διάλεξε Χάμιλτον
Ο Βρετανός οδηγός της ΜcLaren ήταν ο νικητής του Γκραν Πρι του Αμπου Ντάμπι, αφού εκμεταλλεύτηκε και την ατυχία του Σεμπάστιαν Φέτελ στην εκκίνηση. Δεύτερος τερμάτισε ο Φερνάντο Αλόνσο και τρίτος ο Τζένσον Μπάτον.
Ο Χάμιλτον (McLaren Mercedes) άφησε πίσω την ατυχία της χρονιάς, που τον κυνηγούσε όταν δέχτηκε ένα δώρο από τη «Θεά» τύχη στην εκκίνηση του αγώνα. Εκεί ο Σεμπάστιαν Φέτελ (Red Bull Renault) είχε ένα κατεστραμμένο λάστιχο το οποίο τον έστειλε εκτός αγώνα.
Κουνώντας τη γροθιά του στον αέρα και πανηγυρίζοντας την 3η νίκη του για αυτή τη χρονιά ο Χάμιλτον πέρασε τη γραμμή του τερματισμού στην πρώτη θέση για το γκραν πρι του Άμπου Ντάμπι. Εκείνη τη στιγμή ο Βρετανός αφιέρωνε τη νίκη του στη μητέρα του, που έχει γενέθλια μέσα από τον ασύρματο της ομάδας.
Ο Χάμιλτον οδήγησε αλάνθαστα σε όλο τον αγώνα και στην ουσία δεν κινδύνευσε από τον δεύτερο Φερνάντο Αλόνσο (Ferrari). Ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής εκμεταλλεύτηκε τα μηχανικά προβλήματα του 3ου Τζένσον Μπάτον (δεν δούλεψε το KERS της McLaren) και ανέβηκε στο πόντιουμ .
Ακολούθησαν οι Μαρκ Βέμπερ (Red Bull Renault), Φελίπε Μάσα (Ferrari), Νίκο Ρόζμπεργκ Μίκαελ Σουμάχερ (Mercedes GP) Άντριαν Σιούτιλ (Force India – Mercedes) και Καμούι Κομπαγιάσι (Sauber – Ferrari).
Μόλις έσβησαν τα κόκκινα φώτα ο Φέτελ έκανε καλή εκκίνηση και δεν απειλήθηκε από τις McLaren των Χάμιλτον και Μπάτον στην πρώτη στροφή. Πιο πίσω όμως ο Βέμπερ είδε τον Φερνάντο Αλόνσο να τον περνάει στην εκκίνηση και να παίρνει την 4η θέση. Η πρωτοπορία του Φέτελ ωστόσο κράτησε πολύ λίγο καθώς στη 2η στροφή το πίσω δεξιά ελαστικό καταστράφηκε, με αποτέλεσμα ο Γερμανός να βρεθεί εκτός πίστας. Στη συνέχεια ο Γερμανός οδήγησε το μονοθέσιο στο pit box όπου εγκατέλειψε με σπασμένη ανάρτηση.
Έτσι, ο Χάμιλτον βρέθηκε στην πρώτη θέση του αγώνα, έχοντας πίσω του τον Φερνάντο Αλόνσο, καθώς ο Ισπανός της Ferrari πέρασε τον Μπάτον.
Για το τελευταίο κομμάτι του αγώνα οι πρωτοπόροι ακολούθησαν διαφορετική τακτική. Ο Βέμπερ μπήκε πρώτος και έβαλε ξανά τα μαλακά ελαστικά με σκοπό να κάνει ξανά ένα pit stοp στους τελευταίους γύρους (υποχρεωτικό για να βάλει τη μεσαία γόμα). Στη συνέχεια μπήκαν οι Μπάτον, Χάμιλτον,και Αλόνσο για να βάλουν τα μεσαία, με τον Ισπανό να μένει παραπάνω στην πίστα σε μα προσπάθεια να βρεθεί μπροστά από τον Βρετανό. Η προσπάθεια αυτή όμως δεν είχε αποτέλεσμα και ο Χάμιλτον βρέθηκε ξανά στην πρώτη θέση όταν ο Αλόνσο μπήκε ξανά στα πιτς. Όσοι είχαν ακολουθήσει στρατηγική ενός λιγότερου pit stop επιβραβεύτηκαν (Ντι Ρέστα και Κομπαγιάσι).
Μέχρι το τέλος του αγώνα δεν συνέβη κάτι ιδιαίτερα αξιοσημείωτο, εκτός από το υποχρεωτικό pit stop του Βέμπερ στον προτελευταίο γύρο. Ο επόμενος αγώνας, είναι το γκραν πρι Βραζιλίας το τριήμερο 25 – 27 Νοεμβρίου.
ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
1ος. Λιούις Χάμιλτον (McLaren Mercedes) 1. 37:11,886”
2ος .Φερνάντο Αλόνσο (Ferrari) + 8,457”
3ος.Τζένσον Μπάτον (McLaren Mercedes) + 25,881”
4ος.Μαρκ Γουέμπερ (Red Bull – Renault) + 35,784”
5ος .Φελίπε Μάσα (Ferrari) + 50,578”
6ος .Νίκο Ρόσμπεργκ (Μercedes GP) + 52,317”
7ος. Μίκαελ Σουμάχερ (Μercedes GP) + 1:15,964”
8ος . Άντριαν Σούτιλ (Force India – Mercedes) + 1:17,122”
9ος . Πολ Ντι Ρέστα (Force India – Mercedes) + 1:41,087”
10ος . Καμούι Κομπαγιάσι (Sauber – Ferrari) + 1 γύρος
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ
1ος. Σεμπάστιαν Φέτελ 374 (ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ)
2ος. Τζένσον Μπάτον 255
3ος. Φερνάντο Αλόνσο 245
4ος. Μαρκ Βέμπερ 233
5ος. Λιούις Χάμιλτον 227
6ος . Φελίπε Μάσα 108
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ
1η. Red Bull – Renault 607 (ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑ)
2η. McLaren – Mercedes 482
3η. Ferrari 353
4η. Mercedes GP 159
5η. Renault 72
6η. Force India - Mercedes 57
Ζήστε την εξέλιξη του προτελευταίου αγώνα της χρονιάς, λεπτό προς λεπτό. Η εκκίνηση, τα pit stops και τα προσπεράσματα σε μία κούρσα υπό το φως των προβολέων.
{coveritlive}cf5646e04f"{/coveritlive}