Κυρίαρχος του... παιχνιδιού ο Φέτελ
Ο Γερμανός έγινε ο νεότερος οδηγός που κατάφερε να ξεκίνησει από την pole position, να μην χάσει τη 1η θέση σε ολόκληρο τον αγώνα και να πετύχει, παράλληλα, τον ταχύτερο γύρο. Δοξάστε τον...
Ο Σεμπάστιαν Φέτελ (Red Bull Renault) ξεκίνησε από την pole position και δεν έχασε την πρωτειά σε κανένα σημείο του αγώνα των 60 γύρων. Επίσης ήταν αυτός που έκανε και τους περισσότερους καλύτερους χρόνους. Στις δύο επόμενες θέσεις του podium των νικητών ανέβηκαν οι Τζένσον Μπάτον (McLaren Mercedes) και Φερνάντο Αλόνσο (Ferrari).
Χαρακτηριστικό της επικράτησης του διπλού παγκόσμιου πρωταθλητή (2010 & 2011) ήταν το 1ο γκραν πρι στην Ινδία. Ο οδηγός της Red Bull – Renault πήρε την 11η φετινή του νίκη κερδίζοντας παράλληλα pole position, νίκη, ταχύτερο γύρο και πρωτοπορία σε όλους τους γύρους του αγώνα.
Αυτή η τετραπλή επιτυχία είναι η πρώτη στην καριέρα του (ο Νάιτζελ Μάνσελ ήταν ο προηγούμενος οδηγός με αυτή την επιτυχία) και γίνεται ο μικρότερος σε ηλικία που καταφέρνει κάτι τέτοιο με προηγούμενο κάτοχο του ρεκόρ τον Άιρτον Σένα.
Ο Τζένσον Μπάτον (McLaren Mercedes) πέτυχε τη δεύτερη θέση ενώ ο Φερνάντο Αλόνσο (Ferrari) ήταν 3ος . Οι δύο αυτοί οδηγοί παλεύουν για τη δεύτερη θέση του πρωταθλήματος οδηγών. Ακολούθησαν οι Μάρκ Βέμπερ (Red Bull – Renault), Μίκαελ Σουμάχερ (Mercedes GP) Νίκο Ρόζμπεργκ (Mercedes GP) Λιούις Χάμιλτον (McLaren Mercedes).
Μόλις έσβησαν τα κόκκινα φώτα ο Φέτελ ξεκίνησε καλά αλλά ακόμα καλύτερα έφυγαν από τη γραμμή της εκκίνησης οι Αλόνσο και Σουμάχερ. Φτάνοντας όμως στην πρώτη στροφή ο Ισπανός βρέθηκε να φρενάρει στο σκονισμένο κομμάτι της πίστας. Αυτό έδωσε την ευκαιρία στον Τζένσον Μπάτον να περάσει στην 3η θέση και λίγο αργότερα στη 2η αφού στην πίσω μεγάλη ευθεία κατάφερε να προσπεράσει και τον Βέμπερ.Στους πρώτους γύρους ο Φέτελ με καθαρή πίστα μπροστά του απομακρυνόταν σταθερά από τον Μπάτον.
Στο 16ο γύρο ξεκίνησαν οι πρώτες αλλαγές ελαστικών, οι οποίες ολοκληρώθηκαν χωρίς αλλαγές στην κατάταξη. Μόνο οι Χάμιλτον και Μάσα είχαν πλησιάσει πολύ, ύστερα από ένα μικρό λάθος του Βραζιλιάνου της Ferrari. Τότε ο Χάμιλτον προσπάθησε να περάσει από την εσωτερική τον Μάσα. Ο πίσω αριστερά τροχός του χτύπησε με τον εμπρός δεξιά του Βρετανού. Ο Βραζιλιάνος έκανε ένα τετ – α – κε ενώ ο Βρετανός έσπασε την εμπρός αεροδυναμική πτέρυγα.
Οι αγωνοδίκες εξέτασαν το συμβάν και έκριναν ότι για τη σύγκρουση φταίει ο Φελίπε Μάσα και του έδωσαν ποινή διέλευσης από τα pits. Ο Βραζιλιάνος μετά την έκτιση αυτής της ποινής επέστρεψε στην πίστα. Ένα γύρο αργότερα όταν στο πέρασμα από ένα κερμπ έσπασε η εμπρός αριστερά ανάρτηση και ο αγώνας του τελείωσε.
Στους τελευταίους γύρους δεν είχαμε αλλαγές ή δράματα καθώς οι διαφορές έμειναν ίδιες. Έτσι, ο Σεμπάστιαν Φέτελ είδε για 11η φορά φέτος την καρό σημαία (με τον ταχύτερο γύρο του αγώνα στον τελευταίο γύρο).
Το πρωτάθλημα της Formula 1 συνεχίζεται με τον προτελευταίο γύρο του στην πίστα του Άμπου Ντάμπι.
ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
1ος .Σεμπάστιαν Φέτελ (Red Bull Renault) 1.30:35,002”
2ος .Τζένσον Μπάτον (McLaren – Mercedes) + 8,433”
3ος . Φερνάντο Αλόνσο (Ferrari) + 24,301”
4ος .Μαρκ Βέμπερ (Red Bull Renault) + 25,529”
5ος .Μίκαελ Σουμάχερ (Μercedes GP) + 1:05,421”
6ος .Νίκο Ρόζμπεργκ (Μercedes GP) + 1:06,851”
7ος .Λιούις Χάμιλτον (McLaren – Mercedes) + 1:24,183”
8ος .Τζέιμι Αλγκερσουάρι (Toro Rosso – Ferrari ) + 1 γύρος
9ος . Άντριαν Σούτιλ (Force India – Mercedes) + 1 γύρος
10ος .Σέρτζιο Πέρεζ (Sauber - Ferrari) + 1 γύρος
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ
1. Φέτελ 374 (ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ)
2. Μπάτον 240
3. Αλόνσο 227
4.Bέμπερ 221
5. Χάμιλτον 202
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ
1. Red Bull – Renault 595 (ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑ)
2. McLaren Mercedes 442
3. Ferrari 325
4. Mercedes GP 145
5. Lotus Renault 72
Ζήστε ξανά λεπτό προς προσπάθειά των οδηγών να κατακτήσουν τη νίκη.
{coveritlive}ee57cfd40f"{/coveritlive}
Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στις κυριότερες ειδήσεις της ημέρας και μέσα από τη σελίδα σας στο Facebook, κάντε LIKE στο Onsports πατώντας ΕΔΩ