H Opel δοκιμάζει το πρόγραμμα «car – to –x»
Η Opel δοκιμάζει την επικοινωνία μεταξύ των οχημάτων σε πραγματικά κυκλοφοριακά «σενάρια» με το σύστημα simTD, τη μεγαλύτερη παγκόσμια δοκιμή «car-to-x» σε πραγματικές συνθήκες.
Στη μεγαλύτερη παγκόσμια δοκιμή μέχρι σήμερα της εφαρμογής «car – to – x» επικοινωνίας σε πραγματικές συνθήκες, η Opel ένωσε τις δυνάμεις της με 17 εταίρους από τη βιομηχανία, αυτοκινητιστικούς συνδέσμους, το χώρο της επιστήμης και της έρευνας, το ομοσπονδιακό κρατίδιο της Έσσης και τη Φρανκφούρτη.
Η «car – to – x» επικοινωνία συνδέει ηλεκτρονικά τα οχήματα με τις υποδομές. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει δυνατότητα ανταλλαγής δεδομένων όχι μόνο μεταξύ των οχημάτων, αλλά και μεταξύ οχήματος και κυκλοφοριακών υποδομών. Η ανάπτυξη της «car – to – x» επικοινωνίας θέτει τις βάσεις για μία βιώσιμη αύξηση της οδικής απόδοσης και ασφάλειας. Η ονομασία του project είναι: «simTD: Safe & intelligent mobility – Test Field Germany».
Η φάση δοκιμών ξεκίνησε τώρα στο Φρίντεμπεργκ με τη μορφή μιας ενδιάμεσης αναφοράς από τρία Γερμανικά υπουργεία που υποστηρίζουν στο πρόγραμμα: πρόκειται για τα υπουργεία οικονομίας και τεχνολογίας (B.M.Wi), παιδείας & έρευνας (BMBF) και κυκλοφοριακών δομών & αστικής ανάπτυξης (BMVBS).
Η Opel αναλαμβάνει τώρα τον έλεγχο και συντονισμό της φάσης δοκιμών για λογαριασμό όλων των εμπλεκόμενων εταίρων. Οι δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες θα ξεκινήσουν περίπου στα μέσα του 2012. Μία προσπάθεια τέτοιας κλίμακας – με συνολική συμμετοχή 120 οχημάτων από όλους τους εταίρους – είναι παγκόσμια πρωτιά. Ο συντονισμός, παρακολούθηση και ανάλυση των πειραματικών δεδομένων πραγματοποιούνται υπό την καθοδήγηση του Wuerzburg και του Τεχνικού Πανεπιστημίου του Μονάχου.
Τα πανεπιστήμια διασφαλίζουν ένα καλό στατιστικό δείγμα οδηγών και καθημερινών διαδρομών. Η διάρκεια των δοκιμών υπολογίζεται γύρω στους επτά μήνες. Όλα τα οχήματα δοκιμών θα έχουν ως κεντρική βάση τους το συγκρότημα του Ινφασέρβ κοντά στη Φρανκφούρτη.
Παράλληλα με πολλές ακόμα λειτουργίες, η Opel θα δοκιμάσει την «Προειδοποίηση Οδικών / Καιρικών συνθηκών» κατά τη διάρκεια του simTD project.
Τέσσερις οδικοί μετεωρολογικοί σταθμοί που ήδη προσφέρουν λεπτομερείς πληροφορίες, π.χ. για οχήματα επεξεργασίας ασφαλτοτάπητα, είναι η βάση της δοκιμής. Οι κρίσιμοι παράγοντες που παρακολουθούνται είναι η υγρασία και η θερμοκρασία στην επιφάνεια του δρόμου. Η Διεπαφή Ανθρώπου-Μηχανής που χρησιμοποιείται από όλους τους εταίρους για τη δοκιμή είναι προϊόν του DFKI – του Γερμανικού κέντρου έρευνας για την τεχνητή νοημοσύνη.
Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στις κυριότερες ειδήσεις της ημέρας και μέσα από τη σελίδα σας στο Facebook, κάντε LIKE στο Onsports πατώντας : http://www.facebook.com/onsports