O Θρύλος των ράλι
Το Rallye Legend στο Σαν Μαρίνο είναι μία μοναδική ευκαιρία για τους φίλους του αυτοκινήτου να δουν, να ακούσουν και… μυρίσουν τα αυτοκίνητα, που έγραψαν ιστορία στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι.
Στην Ιταλία που σέβονται την ιστορία του αυτοκινήτου και την επιδεικνύουν ως κουλτούρα στους νέους διοργανώνουν αγώνες σαν το Rallye Legend ένα event όπου τα παλαιά αγωνιστικά αυτοκίνητα ενώνονται με τους οδηγούς τους και συνεχίζουν να δίνουν θέαμα στο κοινό. Όπως είναι φυσικό έχει γίνει σταθμός για οδηγούς όπως οι: Μίκι Μπιαζιόν, Γιούχα Κάνκουνεν, Χανού Μίκολα, Τίμο Σάλονεν, Μάρκους Γκρονχολμ και πολλούς άλλους.
Επίσης κάθε χρόνο βγαίνουν από τα γκαράζ αυτοκίνητα του WRC, group B ή και του group 4. Φέτος γιορτάστηκε η είσοδος της Lancia στα ράλι με Lancia Stratos, Lancia Delta και 037 όλα αυτά μαζί με Audi Quattro και Sportquattro, Opel Ascona καιManta 400, Toyota Celica ST, Talbot Lotus, Ford Escort και πολλά άλλα.
Αυτή τη χρονιά όσοι βρέθηκαν εκεί τίμησαν τον Χένρι Τοϊβόνεν (25 χρόνια από τον άδικο χαμό του στην Κορσική). Στο Σαν Μαρίνο ήταν και ο αδερφός του Τοϊβόνεν, Χάρι, ο οποίος οδήγησε την Opel Manta 400 με την οποία ο Χένρι είχε κάνει κάποιους αγώνες.
Την κατάταξη των WRC κέρδισαν οι Λούκα Πντερσόλι – Ντίνο Μαζιόνι (1999 Peugeot 206 WRC). Το κύπελλο στην κατηγορία των κλασικών κέρδισαν οι Γιούχα Κάνκουνεν – Μάτι Γιάνχουνεν (1993 Toyota Celica ST 185).
Αλήθεια στην Ελλάδα γιατί δεν κάνουμε κάτι τέτοιο; Γιατί το μουσείο αυτοκινήτου δεν μπαίνει ενεργά στη διοργάνωση τέτοιων events;