WRC Γερμανία: Λάθος για τη Ford προβάδισμα για τη Citroen
Μία λάθος επιλογή ελαστικών έδωσε στους δύο οδηγούς της Citroen (Σεμπαστιάν Λεμπ και Σεμπαστιάν Οζιέ) σημαντικό προβάδισμα στην πρώτη ημέρα του ράλι Γερμανίας.
Η πρώτη ειδική διαδρομή έδειχνε πως θα είχαμε συναγωνισμό για την πρώτη θέση. Η συνέχεια όμως ήταν εντελώς διαφορετική, με τον καιρό να αλλάζει τις συνθήκες. Η 2η και η 3η ειδική διαδρομή είχαν σημεία αρκετά βρεγμένα με αποτέλεσμα η επιλογή των ελαστικών να παίξει σημαντικό ρόλο. Η Citroen μετέφρασε καλύτερα τις πληροφορίες από το πρώτο loop της ημέρας και φόρεσε στα DS3 λάστιχα με τη μαλακότερη γόμα ελαστικών της Michelin, κάτι που μπορεί στο στεγνό να μην ήταν το ιδανικό, αλλά στο βρεγμένο ήταν σαφώς καλύτερα. Έτσι στα βρεγμένα κομμάτια οι Λεμπ και Οζιε δεν αντιμετώπησαν πρόβλημα.
Οι δύο οδηγοί της Citroen, έκαναν εξαιρετικό αγώνα. Οδήγησαν πολύ γρήγορα και ξέφυγαν με άνεση από τους αντιπάλους τους.
Στη Ford, όπως και στις υπόλοιπες ομάδες, η επιλογή ήταν το σκληρό ελαστικό και αυτό αποδείχτηκε λάθος. Οι Χίρβονεν και Λάτβαλα έχασαν σχεδόν μισό λεπτό στη 2η ειδική διαδρομή και έκλεισαν το πρώτο loop μακριά από τα δύο Citroen. Τα προβλήματα όμως δεν σταμάτησαν εκεί για τους οδηγούς της. Με το ξεκίνημα του δεύτερου loop ο Χίρβονεν είχε έξοδο και χτύπησε τον πίσω τροχό χάνοντας ακόμα μισό λεπτό από τον πρώτο. Από την άλλη ο Λάτβαλα είχε πρόβλημα με τα ηλεκτρικά στον κινητήρα του Fiesta RS ο οποίος δούλευε με 3 κυλίνδρους, ενώ μέσα σε όλα αυτά είχε και ένα κατεστραμένο ελαστικό ολοκληρώνοντας μια καταστροφική ημέρα.
Αντίθετα με τη Ford, η πρώτη ημέρα του Ράλι Γερμανίας ήταν θετική για την ομάδα της Mini. Οι Ντάνι Σόρντο και Κρις Μικ οδήγησαν χωρίς προβλήματα και γρήγορα στις ασφάλτινες διαδρομές της Γερμανίας και έκλεισαν την ημέρα στην 4η και 5η θέση της γενικής κατάταξης. Το αυτοκίνητο δεν παρουσίασε κανένα πρόβλημα στο πρώτο του ασφάλτινο ράλι και πλέον οι δύο οδηγοί στοχεύουν ακόμα και το βάθρο αν τα προβλήματα συνεχιστούν στην Ford.
Πίσω από τα δύο Mini WRC βρέθηκε ο Πέτερ Σόλμπεργκ, ο οποίος ξεκίνησε προσεκτικά τον αγώνα. Ο Κεν Μπλοκ είχε μερικά προβλήματα με εξόδους, αλλά κατάφερε να ολοκληρώσει την πρώτη ημέρα στην 16η θέση.
Αύριο Σάββατο πραγματοποιείται η δεύτερη ημέρα του Ράλι Γερμανίας η οποία έχει 8 ειδικές διαδρομές συμπεριλαμβανομένης της Arena Panzerplatte των 34 χιλιομέτρων.
Ως τη στιγμή που θα βγουν τα επίσημα video του αγώνα απολαύστε τις πρώτες ειδικές της ημέρας από τη… Φιλανδική τηλεόραση.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 1ου ΣΚΕΛΟΥΣ
1ος. Σ.Λεμπ (Red Bull Total Citroen DS3 WRC) 1.18: 21,4¨
2ος. Σ.Οζιέ (Red Bull Total Citroen DS3 WRC) + 7,4¨
3ος. Μ.Χίρβονεν (Abu Dhabi Ford Fiesta RS) + 1:18,4¨
4ος. Ντ.Σόρντο (John Cooper Works Mini) + 1: 40,3¨
5ος. Κ.Μικ (John Cooper Works Mini) + 1:57,6¨
6ος. Π.Σόλμπεργκ (PSWRT Citroen DS3 WRC) + 1:59,8¨