Η NIKE το πιο εμπορικό σήμα στον κόσμο για 7η συνεχή χρονιά
H NIKE εξακολουθεί για έβδομη συνεχόμενη χρονιά, να βρίσκεται στην κορυφή της κατάταξης με τα πιο εμπορικά σήματα (μάρκες) στον κόσμο.
Όπως κάθε χρόνο, η Brand Finance, παρουσίασε τη λίστα με τα πιο 50 πολύτιμα εμπορικά σήματα στον κόσμο, μεταξύ των οποίων, 12 είναι από το χώρο του αθλητισμού. Αυτά τα 12 έχουν συνολική αποτίμηση 57,3 δισεκατομμυρίων ευρώ, 6,9% λιγότερο από το προηγούμενο έτος (61,1 δισεκατομμύρια ευρώ).
Η συνολική αξία των κορυφαίων 50 πιο πολύτιμων εμπορικών σημάτων στον κόσμο έχει μειωθεί κατά 8%, εξαιτίας της πανδημίας covid-19, φτάνοντας από τα 253,9 δισεκατομμύρια ευρώ το 2020 στα 232,5 δισεκατομμύρια ευρώ το 2021, σύμφωνα με την έκθεση Brand Finance Apparel 50 2021.
Η κυριαρχία της αμερικανικής μάρκας Nike είναι απόλυτη, που διατήρησε την κορυφή, παρά το γεγονός ότι σημείωσε πτώση αξίας 12,5%, στα 25,91 δισεκατομμύρια ευρώ.
Έχει ακόμη σημαντικό προβάδισμα έναντι της Gucci, που βρίσκεται στη δεύτερη θέση, με αξία 13,28 δισεκατομμυρίων ευρώ, μειωμένη κατά 11,5% από το 2020, ενώ το βάθρο ολοκληρώνει η Louis Vuitton (12,64 δισεκατομμύρια ευρώ), με μείωση 9,8%.
Η adidas υποχώρησε από την πρώτη τριάδα, στην τέταρτη θέση με αξία 12,21 δισεκατομμύρια ευρώ, 13,% χαμηλότερη από την προηγούμενη χρονιά. Την πρώτη δεκάδα συμπληρώνουν:
Chanel (11,27 δισ. ευρώ/-3,4%), Zara (11,20 δισ. ευρώ/-9,8%), Uniqlo (11,12 δισ. ευρώ/+1,5%), H&M (10,52 δισ. ευρώ/-10,8%), Cartier (10,29 δισ. ευρώ/-19,5%) και Hermès (10,73 δισ. ευρώ/-2,1%).