Super Bowl: Λιγότερες επενδύσεις από εταιρείες, αλλά με ποσό-ρεκόρ στις TV διαφημίσεις

Super Bowl: Λιγότερες επενδύσεις από εταιρείες, αλλά με ποσό-ρεκόρ στις TV διαφημίσεις

Λίγες ημέρες πριν το πολυαναμενόμενο ραντεβού με το 55ο Super Bowl, που έχει προγραμματιστεί για τις 7 Φεβρουαρίου, μεταξύ της Κάνσας Σίτι και της Τάμπα Μπέι και αναμένεται να παρακολουθήσουν 22.000 θεατές, εξακολουθεί η μάχη της διαφήμισης, ενώ τα έσοδα θα είναι μειωμένα λόγω covid-19.

Όπως αναφέρει η ιταλική εφημερίδα La Repubblica, το Fox κέρδισε περίπου 449 εκατομμύρια δολάρια το 2020 από διαφημίσεις.

Το 2021, η τιμή διαφήμισης 20 δευτερολέπτων έφτασε στο υψηλό όλων των εποχών, 5,6 εκατομμύρια δολάρια (4,6 εκατομμύρια ευρώ), ενώ το 2020, η τιμή ήταν 5,3 εκατομμύρια δολάρια.

Όμως ιστορικές εταιρείες, που συνδέονται με το Super Bowl για δεκαετίες, έχουν αποσυρθεί ή έχουν επενδύσει λιγότερα. Δεν θα υπάρχουν διαφημίσεις Hyundai, Ford, Little Caesars.

Η Budweiser, συνεργάτης της εκδήλωσης από το 1983, θα είναι με ορισμένα προϊόντα της, αφού προτίμησε να διαθέσει ένα εκατομμύριο δολάρια σε μια εκστρατεία ευαισθητοποίησης σχετικά με τη Covid-19 και τα εμβόλια.

Η Pepsi αποφάσισε επίσης να μειώσει κατά το ήμισυ την επένδυσή της στο Super Bowl, ακόμα πιο δραστική ήταν η επιλογή της Coca Cola, η οποία δεν θα συμμετέχει.



Παναθηναϊκός: Εκτός ντέρμπι ο Ουναϊ, πρόλαβαν Γεντβάι-Αράο
Παναθηναϊκός: Εκτός ντέρμπι ο Ουναϊ, πρόλαβαν Γεντβάι-Αράο
Ολυμπιακός – Παναθηναϊκός: Τη Δευτέρα (20/01) κυκλοφορούν τα εισιτήρια του ντέρμπι «αιωνίων»
Ολυμπιακός – Παναθηναϊκός: Τη Δευτέρα (20/01) κυκλοφορούν τα εισιτήρια του ντέρμπι «αιωνίων»
Athens Kallithea – Βόλος 2-0: Έμεινε «ζωντανή» στο κυνήγι της σωτηρίας
Athens Kallithea – Βόλος 2-0: Έμεινε «ζωντανή» στο κυνήγι της σωτηρίας
Άρης: Με Χαμζά Μεντίλ η αποστολή για ΠΑΟΚ
Άρης: Με Χαμζά Μεντίλ η αποστολή για ΠΑΟΚ
©2011-2025 Onsports.gr - All rights reserved