Αρωνιάδης: «Το PAOK TV κόστισε 3.000 ευρώ κι απέφερε εκατομμύρια στον ΠΑΟΚ»
Σε αποκαλύψεις για το κόστος του PAOK TV και το κέρδος που απέφερε στον ΠΑΟΚ στάθηκε ο Παναγιώτης Αρωνιάδης.
Συνέντευξη σε ιστοσελίδα του εξωτερικού παραχώρησε ο Παναγιώτης Αρωνιάδης και προχώρησε σε αποκαλύψεις για το PAOK TV.
Ο New Media Director του ΠΑΟΚ μίλησε στην ιστοσελίδα www.sportcal.com και μεταξύ άλλων αναφέρθηκε:
Στην απόφαση: «Ήταν η λύση σε ένα πρόβλημα που εμφανίστηκε μπροστά μας. Ένα πρόβλημα που γνωρίζαμε ότι μπορεί να κληθούμε να αντιμετωπίσουμε ξανά στο μέλλον. Εκείνη την εποχή, το συμβόλαιό μας με τη Nova, που είχε τα δικαιώματα του ελληνικού ποδοσφαίρου για αρκετά χρόνια, έληξε. Οι διαπραγματεύσεις για την ανανέωση της συνεργασίας μας δεν πήγαν καλά και αποφασίσαμε ότι χρειαζόμαστε ένα εναλλακτικό σχέδιο. Αποφασίσαμε -λοιπόν- να δημιουργήσουμε τη δική μας ψηφιακή πλατφόρμα έτσι ώστε, εάν είναι απαραίτητο, να μπορούμε να διαχειριστούμε μόνοι μας τα τηλεοπτικά μας δικαιώματα. Γνωρίζαμε ότι ήταν πολύ νωρίς εκείνη την εποχή, αλλά πάντα σκεφτόμαστε μακροπρόθεσμα και αρκετά ανατρεπτικά - κάτι που χαρακτηρίζει τον σύλλογο - και έτσι αποφασίσαμε να εφαρμόσουμε το σχέδιό μας αμέσως».
Στο κόστος: «Αν ψάχνουμε παραδείγματα από success stories, τότε πιστεύω πως το PAOK TV είναι ένα από αυτά. Και αυτό επειδή μιλάμε για μια πλατφόρμα που στην πρώτη της έκδοση κόστισε - και αυτό είναι κάτι που αποκαλύπτουμε για πρώτη φορά - μόνο περίπου 3.000 ευρώ (3.556 $) και μέχρι στιγμής κατάφερε να αποφέρει εκατομμύρια στο κλαμπ. Ο ΠΑΟΚ είναι ένας σύλλογος που εμπιστεύτηκε και υποστήριξε την πρωτοβουλία που πήρε κόντρα σε όλες τις πιθανότητες».
Στη στήριξη του κόσμου: «Σ’ αυτή τη προσπάθεια είχαμε - και εξακολουθούμε να έχουμε- τους φιλάθλους μας ως βασικό σύμμαχό μας. Στάθηκαν δίπλα στην πρωτοβουλία μας επειδή από την πρώτη μέρα κατάλαβαν τη σημασία της απόφασής μας. Παρά το γεγονός ότι ήμασταν η πιο επιτυχημένη ομάδα στην Ελλάδα τα προηγούμενα τρία χρόνια, ο πρώην τηλεοπτικός μας πάροχος, μας έκανε μια πρόταση που ήταν ουσιαστικά χαμηλότερη από αυτή που είχαμε. Θέλαμε -λοιπόν- να δείξουμε ότι είμαστε ανεξάρτητοι, ότι μπορούμε να σχεδιάσουμε τη δική μας πορεία με τρόπο που κανένας άλλος σύλλογος δεν τόλμησε να εξερευνήσει. Όταν όλοι οι υπόλοιποι επικεντρώνονταν στο... πρόβλημα, λέγοντας ότι θα μείνουμε χωρίς τηλεοπτικό συμβόλαιο, εμείς είδαμε τη λύση, θέλοντας να χαράξουμε το μέλλον. Ήταν μια κίνηση που άλλαξε τους κανόνες στο ελληνικό ποδόσφαιρο και ήδη άλλοι σύλλογοι βρίσκονται στο δικό μας μονοπάτι».
Στο αν αρχίζει μία νέα εποχή με δεδομένο ότι κι ο Παναθηναϊκός ακολουθεί τον ίδιο δρόμο: «Αυτό είναι κάτι που εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Το ποδόσφαιρο, όπως γνωρίζουμε, έχει γίνει επιχείρηση, οπότε αν ένας ραδιοτηλεοπτικός οργανισμός έρθει αύριο και μας προσφέρει διπλάσια χρήματα, θα μπορούσαμε να πούμε όχι χωρίς καν να εξετάσουμε την πρόταση; Ας είμαστε ρεαλιστές, δεν μπορούμε και δεν θα το κάνουμε. Στην Ελλάδα, ένας ποδοσφαιρικός αγώνας δεν είχε μεταδοθεί ποτέ μέσω του διαδικτύου. Κανείς δεν τολμούσε ποτέ να δοκιμάσει κάτι τέτοιο.
Όταν ανακοινώσαμε την απόφασή μας να διαχειριστούμε μόνοι μας τα τηλεοπτικά δικαιώματα και να μεταδώσουμε εμείς τα εγχώρια παιχνίδια, όλοι μας κοίταξαν σαν να ήμασταν τρελοί. Η απόφασή μας σχολιάστηκε ευρέως με αρνητικό τρόπο και επικρίθηκε από, ας πούμε, «παραδοσιακές δυνάμεις» στον τηλεοπτικό χώρο. Το έβλεπαν ως κάτι που ήταν καταδικασμένο να αποτύχει. Η αλήθεια είναι πως οι πιθανότητες ήταν εναντίον μας, επειδή το διαδίκτυο στην Ελλάδα δεν είναι το γρηγορότερο στον κόσμο και η κουλτούρα των ανθρώπων ως προς τον τρόπο που παρακολουθούν ποδόσφαιρο είναι εντελώς διαφορετική. Ταυτόχρονα, είμαστε σε προχωρημένες συζητήσεις με τον μεγαλύτερο πάροχο στη χώρα για να φιλοξενήσει το PAOK TV ως υπηρεσία on demand. Όλα αυτά μας καθιστούν προσιτούς σε όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό και μας βάζουν σταθερά στο σπίτι κάθε οπαδού».
Στο δημοσίευμα, παράλληλα, τονίζεται ότι τη σεζόν 2019-20, το PAOK TV πρόσφερε 5.000 ώρες περιεχομένου σε περισσότερους από 200.000 συνδρομητές, ενώ ο αρθρογράφος ανέφερε: «Η αντίδραση στην Ελλάδα ήταν σχεδόν ομόφωνη: ο ΠΑΟΚ είχε πάρει μια τρελή απόφαση. Ο σύλλογος επικρίθηκε έντονα για την επιλογή του να εγκαταλείψει το παραδοσιακό μοντέλο πώλησης των τηλεοπτικών δικαιωμάτων που αποφέρει σταθερά και εύκολα έσοδα σε όλες τις ομάδες στην Ελλάδα».