Ο «σούπερ Μάριο» και τα «κακώς κείμενα»
Εστω και εάν χρειάστηκε να αγωνιστεί για ένα περίπου ημίωρο με παίκτη λιγότερο (λόγω της αποβολής του Οσμάν στο 66ο λεπτό) η Κέρκυρα κατάφερε να αντεπεξέλθει και να κρατήσει τον πολύτιμο βαθμό στην Τρίπολη, τον παρθενικό της στον φετινό μαραθώνιο του πρωταθλήματος.
Η ισοπαλία από μόνη της συνιστά επιτυχία για τους Φαίακες, έτσι όπως εξελίχθηκε το παιχνίδι και λαμβάνοντας υπόψιν το αριθμητικό μειονέκτημα.
Από εκεί και πέρα και επειδή κάθε νόμισμα έχει δύο όψεις, η νησιώτικη ομάδα παρουσίασε θετικά και αρνητικά στοιχεία στο παιχνίδι της στην Τρίπολη, τα οποία σίγουρα θα περάσουν από τον «σκληρό δίσκο» του Μπόζινταρ Μπάντοβιτς εν όψει της συνέχειας που ακολουθεί.
ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ
(+) Από το επίσημο ντεμπούτο του κιόλας, ο Μάριο Γκαλίνοβιτς τείνει να εξαφανίσει στο νησί του Ιονίου τους... νοσταλγούς του Δημήτρη Κωνσταντόπουλου. Οι νησιώτες έκαναν διάνα με τον «σούπερ Μάριο» και διαθέτουν έναν «φύλακα – άγγελο» κάτω από την εστία τους που εμπνέει εμπιστοσύνη και σιγουριά με τις καίριες επεμβάσεις του. Ο Κροάτης πορτιέρο χάρισε τον βαθμό στην ομάδα του στην αναμέτρηση της Τρίπολης και δεν χρειάζεται να διαβάζει κανείς... βουλωμένο γράμμα για να προβλέψει πως το ίδιο θα επαναληφθεί και σε άλλα παιχνίδια…
(+) Η αμυντική τετράδα της Κέρκυρας (Βέντσελ. Μαϊστόροβιτς, Γκουστάβο, Κοντοδήμος) βρίσκεται σε πολύ καλό επίπεδο. Ειδικότερα ο Βέντσελ θυμίζει «βράχο» με την δυναμική παρουσία του στον κεντρικό άξονα της αμυντικής γραμμής, έχοντας εξαιρετική «χημεία» με τον παρτενέρ του Ιβιτσα Μαϊστόροβιτς.
ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ
(-) Η δυσκοιλιότητα στην παραγωγή των φάσεων αποτελεί τον μεγαλύτερο πονοκέφαλο του Μπάντοβιτς, κρίνοντας όχι μόνο από την εικόνα στο παιχνίδι με τον Αστέρα, αλλά και από το ματς της πρεμιέρας με τον Παναθηναϊκό. Στην Τρίπολη οι Φαίακες απείλησαν όλες και όλες… δυόμιση φορές την αντίπαλη εστία και μόλις μία, από οργανωμένη ανάπτυξη παιχνιδιού.
(-) Η ευκολία με την οποία «θολώνει» και κάνει το λάθος ο Αμπντούλ Οσμάν. Ο Γκανέζος μέσος υπέπεσε σε ένα ανόητο πέναλτι στην πρεμιέρα με τον Παναθηναϊκό, ενώ στην Τρίπολη δέχτηκε δύο «φτηνές» κίτρινες κάρτες που τον έστειλαν πρόωρα στα αποδυτήρια. Η απουσία του στο τελευταίο ημίωρο του αγώνα με τον Αστέρα κόστισε στην νησιώτικη ομάδα και είχε σοβαρές επιπτώσεις στο δημιουργικό κομμάτι, δεδομένο πως αποτελεί τον συνδετικό κρίκο μεταξύ της αμυντικής και επιθετικής γραμμής. Μπορεί οι δυναμικές επεμβάσεις του να μην τιμωρούνται με φάουλ στα αγγλικά γήπεδα και να΄χει γαλουχηθεί με το βρετανικό στυλ παιχνιδιού, ωστόσο οφείλει να προσαρμοστεί στις συνθήκες του ελληνικού πρωταθλήματος για να μην «κρεμάει» την ομάδα του…
(-) Το παρατεταμένο ντεφορμάρισμα των Γραμμόζη και Μαζνόφ. Αμφότεροι, δεν έχουν βρει ακόμη τα πατήματά τους (και ιδιαίτερα ο Σκοπιανός επιθετικός) χαμηλώνοντας μοιραία την αγωνιστική δυναμική της ομάδας, δεδομένο ότι αποτελούν δύο βασικές μονάδες…
(-) Η έμπνευση του Μπόζινταρ Μπάντοβιτς να χρησιμοποιήσει τον Τουμέρ Μετίν στο αριστερό φτερό... σηκώνει μπόλικη κουβέντα. Ο Τούρκος μέσος έκλεινε συνεχώς προς τα μέσα για να πάρει μπάλα και να «φτιάξει» παιχνίδι και για αυτό μάλιστα κάποια στιγμή στο β΄ημίχρονο, έδειξε να δυσανασχετεί με χαρακτηριστικές κινήσεις των χεριών του. Τουλάχιστον μέχρι τώρα, είναι χτυπητή η απουσία του Ντένις Επστάιν, αφού δεν υπάρχει ο παίκτης που θα εκμεταλλευτεί τους κενούς χώρους στην αριστερή πλευρά όπως συνέβαινε πέρυσι με τον Γερμανό.
(-) Τα «νεκρά» 20λεπτα μετά την έναρξη του β΄ημιχρόνου, όπως φάνηκε στην πρεμιέρα με τον Παναθηναϊκό και στο φιλικό με τον Αρη. Στην Τρίπολη δεν ήταν τόσο εμφανές, ωστόσο υπάρχει ένα θέμα πώς μπαίνουν οι παίκτες του Μπάντοβιτς στο γήπεδο μετά την ανάπαυλα…