Το κοάλα της Χετάφε
Ένα κοάλα πρωταγωνιστεί στη νέα διαφήμιση της Χετάφε, που έχει σκοπό να προσελκύσει τους φιλάθλους της για τη νέα σεζόν.
Όπως συμβαίνει κάθε χρόνο, η διαφημιστική εταιρεία «Señora Rushmore», ανέλαβε την προωθητική καμπάνια της ομάδας με τα σκούρα μπλε και η δημιουργική της ομάδα επικεντρώθηκε στα αρνητικά συναισθήματα των φιλάθλων.
Συγκεκριμένα, το διαφημιστικό σποτ μας τοποθετεί στο σπίτι ενός οπαδού της Χετάφε, ο οποίος αισθάνεται απογοητευμένος, «άδειος από συναισθήματα», όπως λέει, βλέποντας την ομάδα του να μην ανταποκρίνεται στις προσδοκίες του. Τότε εμφανίζεται ένα κοάλα, με εντυπωσιακές για το... είδος μουσικές ικανότητες, και παίζοντας πιάνο και τραγουδώντας, αφηγείται τις δικές του δύσκολες στιγμές, που συμπεριλαμβάνουν ερωτικές απογοητεύσεις, ακόμη και τάσεις αυτοκτονίας.
Παρ’ ότι το τραγούδι του κοάλα δεν φαίνεται να εμψυχώνει τελικά τον απογοητευμένο φίλαθλο, η διαφήμιση τελειώνει με μια υπόσχεση, μέσω του σλόγκαν: «Άδειος από συναισθήματα-μέχρι την επόμενη σεζόν».
Η συγκεκριμένη διαφήμιση αποτελεί το πρώτο μέρος της καμπάνιας, και αναμένεται να προβληθεί και η συνέχεια σε έναν μήνα, όπου σύμφωνα με τον διευθυντή μάρκετινγκ της Χετάφε, Χοσέ Λουίς Κουετάρα, θα παρουσιάζεται το μέλλον που περιμένει την ομάδα, ύστερα από την προσπάθεια να δείξουν κατανόηση προς τους φιλάθλους, στο πρώτο μέρος.
Εκτός από τα τηλεοπτικά, διαφημιστικά σποτ, η ομάδα της Μαδρίτης έχει επίσης «παγώσει» τις τιμές των εισιτηρίων διαρκείας, σε μια προσπάθεια να προσελκύσει τους φιλάθλους της για τη νέα αγωνιστική περίοδο.
Επιμέλεια: Τατιάνα Νιφλή