Η Μαρσέιγ ζήλεψε τις Μπαρτσελόνα και Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ
Η Μαρσέιγ θέλει να αυξήσει τους φιλάθλους της μέσα στα επόμενα δύο χρόνια.
Η Μαρσέιγ του Κώστα Μήτρογλου έχει από χθες (12/2) επίσημο λογαριασμό στο Weibo, έναν από τους πιο δημοφιλείς ιστότοπους μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην Κίνα, με την ελπίδα να διπλασιάσει τη διεθνή βάση των φιλάθλων της μέσα στα επόμενα δύο χρόνια, πλησιάζοντας περισσότερο τους οπαδούς στην Κίνα.
Αυτός είναι ο λόγος, για τον οποίο η γαλλική ομάδα αποφάσισε να ξεκινήσει μια νέα περιπέτεια, αυτή του ανοίγματος της αγοράς στην Κίνα μέσω των κοινωνικών δικτύων.
Στο Weibo βρίσκονται και άλλοι μεγάλοι ευρωπαϊκοί σύλλογοι, όπως οι Μάντσεστερ Σίτι, Μπαρτσελόνα, Μπάγερν, Ρεάλ Μαδρίτης, Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, Άρσεναλ.
«Η Μαρσέιγ αποφάσισε να δραστηριοποιηθεί σε ένα έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον, είναι σημαντικό να εδραιώσει την παρουσία της στην Κίνα. Να προσφέρουμε το περιεχόμενο της Μαρσέιγ στους χρήστες της Weibo και να αναπτύξουμε την εικόνα της ομάδας μας σε μια χώρα, όπου το ποδόσφαιρο παρουσιάζει ταχεία ανάπτυξη. Στόχος μας είναι να διπλασιάσουμε τη διεθνή βάση των οπαδών μας μέσα σε δύο χρόνια. Και η Κίνα θα έχει σημαντικό ρόλο στην αύξηση αυτή» δήλωσε χαρακτηριστικά ο Μιγκέλ Μπερτράν, αναπληρωτής διευθυντής μάρκετινγκ και επικεφαλής της διεθνούς επιχειρηματικής ανάπτυξης της γαλλικής ομάδας.