Μουντιάλ 2014: Ομάδα … διαφήμιση η Κροατία
Η καλύτερη διαφήμιση της Κροατίας ως ταξιδιωτικό προορισμό είναι η εθνική ομάδα ποδοσφαίρου της, που μετέχει στην τελική φάση του Μουντιάλ 2014, σύμφωνα με τον υπουργό Τουρισμού της χώρας, Ντάρκο Λορέντσιν.
«Η διοργάνωση θα έχει πολλαπλά θετικά οφέλη στην προβολή της χώρας μας» τόνισε χαρακτηριστικά σε συνέντευξή του η οποία δημοσιεύεται σήμερα στην καθημερινή εφημερίδα της πόλης Πούλα "Glas Istre", ο Λορέντσιν και εξέφρασε την άποψη ότι η κλήρωση, βάσει της οποίας η «Χρβάτσκα» αντιμετώπισε την «οικοδέσποινα» Βραζιλία στο εναρκτήριο παιχνίδι της διοργάνωσης, ήταν ένα επιπλέον μπόνους. «Ήταν μια τεράστια διαφήμιση, αφού περίπου 2 δισεκατομμύρια άνθρωποι παρακολούθησαν τον αγώνα» συμπλήρωσε ο Κροάτης υπουργός.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο τουρισμός στις μήκους 1.100 χιλιομέτρων ακτές της Αδριατικής είναι η μεγαλύτερη "βιομηχανία" της Κροατίας. Το 2013 παρήγαγε 7.2 δισεκατομμύρια ευρώ ήτοι το 16,5% του ακαθάριστου εγχώριου προϊόντος της χώρας.