Ποιος θυμάται τη Horex Regina;
Αν είχε ο παππούς σου μια τέτοια, τότε ήταν σίγουρα cool τύπος
Η «Βασίλισσα» της Horex ήταν μία από εκείνες τις μοτοσικλέτες που μεταπολεμικά σήκωσαν στις πλάτες τους την Ευρώπη, φυσικά και την Ελλάδα. Η όμορφη Γερμανίδα με τα συνήθως 400 κυβικά της ήταν το αντικείμενο του πόθου των εκκολαπτόμενων Ελληνων κλώνων του Steve McQueen και παρά τη φήμη της, δεν άντεξε στην ιαπωνική λαίλαπα, αλλά και στο ότι σταδιακά οι Ευρωπαίοι άφησαν τις μεσαίου κυβισμού μοτοσικλέτες για χάρη των αυτοκινήτων. Οι περισσότεροι από τους νεότερους τις θυμόμαστε σαν κακοποιημένες βάσεις για τα πρώτα τσόπερ που κυκλοφόρησαν στους ελληνικούς δρόμους.
Βέβαια η λατρεία για κάθε τι νοσταλγικό δεν μπορούσε να αφήσει πίσω μία από τις πιο ιστορικές μάρκες στη λήθη. Μετά από την επιτυχία, για τα δεδομένα της τιμής της, που γνώρισε η εξωτική εξακύλινδρη Horex, ήρθε η ώρα για μια πιο συμβατική, μία που να θυμίζει κάτι από τις παλιές Horex. Κάπως έτσι παρουσιάστηκε η ανανεωμένη Horex Regina Evo, με το Evo να προσπαθεί να δικαιολογήσει το χάσμα μεταξύ των δύο γενεών.
Η νέα Βασίλισσα έχει έναν μονοκύλινδρο κινητήρα 600 κυβικών και 50 ίππων, υδρόψυκτο, αλλά με ψέυτικες ψύκτρες για να φέρνει κάπως στη «γιαγιά» της. Οι ακτινωτοί τροχοί και το χρωματικός συνδυασμός των μαύρων τμημάτων με το χρωμιωμένο ρεζερβουάρ ζωντανεύουν τις μνήμες της αυθεντικής Horex, αλλά το ταξίδι στη νοσταλγία τελειώνει κάπου εκεί.
Μια πιο κοντινή και προσεκτική ματιά, αποκαλύπτει ότι το μαύρο δεν είναι και τόσο μαύρο, όυτε βαμμένα πλαστικά και μεταλλικά στοιχεία. Το γυμνό ανθρακόνημα διατρέχει όλη τη σιλουέτα της Regina Evo, όλη εκτός από το ρεζερβουάρ της. Ανθρακονημάτινο είναι ακόμα και το πίσω ψαλίδι που καμουφλάρει το μονό αμορτισέρ δίνοντας το εφέ softail που έχουν συνηθίσει από τις Harley. Σε άλλες όμορφες μικρές λεπτομέρειες ξεχωρίζουν τα ανάγλυφα σήματα της εταιρείας στα καλάμια της μπροστινής ανάρτησης και το μεγάλο Η που σχηματίζουν τα φώτα ημέρας στο καλαίσθητο φωτιστικό.
H εκτενής χρήση ανθρακονήματος κρατάει το βάρος της Regina Evo στα μόλις 130 κιλά, κάτι που κάνει τα 48 άλογα κάτι παραπάνω από ζωηρά. Η τιμή της δεν έχει γίνει ακόμα γνωστή, αλλά σίγουρα δεν θα είναι ένα από τα προσιτά μονοκύλινδρα που έχουμε στο νου μας, ειδικά με τόσα εξωτικά υλικά. Πάντως είναι ευτυχές το γεγονός ότι υπάρχουν ακόμα όμορφες κι εξωτικές μονοκύλινδρες μοτοσικλέτες που μας θυμίζουν τις ρίζες του μοτοσικλετισμού, ευχαριστούμε Horex.
Διαβάστε περισσότερα στο Ratpack.gr