Σούπερ μάρκετ: Προσφορές και εκπτώσεις κυνηγούν 8 στους 10 καταναλωτές – Βασικό κριτήριο η τιμή
Η εξοικονόμηση χρημάτων αποτελεί το βασικό κριτήριο στις αγορές των καταναλωτών στο σούπερ μάρκετ εν μέσω ακρίβειας, με το 84% να δηλώνει πως «κυνηγά» περισσότερο εκπτώσεις και προσφορές, σύμφωνα με έρευνα του ΙΕΛΚΑ.
Την ίδια στιγμή πάντως που τα στοιχεία από τις πωλήσεις των σούπερ μάρκετ δείχνουν ότι οι επιχειρήσεις από την πλευρά τους μειώνουν όλο και περισσότερο τις προωθητικές ενέργειες, προκειμένου να αντεπεξέλθουν στο αυξημένο κόστος παραγωγής. Σημειώνεται πως η μέση εξοικονόμηση των καταναλωτών από τις προσφορές και τις εκπτώσεις στο σουπερμάρκετ, σταθερά ξεπερνά το 13%.
Στην έρευνα του ΙΕΛΚΑ αποτυπώνεται η εντυπωσιακή αύξηση που καταγράφεται όσον αφορά στην προτεραιότητα που δίνουν οι καταναλωτές σχετικά με την τιμή των προϊόντων που βάζουν στο καλάθι του σούπερ μάρκετ.
Έτσι ενώ τα προηγούμενα χρόνια το ποσοστό του αγοραστικού κοινού που αγόραζε με βασικό κριτήριο τα χρήματα κινούταν περί το 30% και σε ίδια επίπεδα με τα ποιοτικά κριτήρια, σήμερα το ποσοστό αυτό ξεπερνά το 60%.
Διαβάστε περισσότερα στο Cnn.gr