Μια εξωτική περιπέτεια στυλ από την Prince Oliver (video)
Μία αθηναϊκή ταράτσα μετατρέπεται στο απόλυτα ανατρεπτικό σκηνικό, από ζούγκλα σε παραλία και μετά σε υπαίθριο μπαρ, για να φιλοξενήσει τη νέα θερινή καμπάνια των PrinceOliver.
Tα Prince Oliver ανακαλύπτουν ξανά τον urban χαρακτήρα τους, μέσα από τη νέα Break the Rules καμπάνιά τους για την Άνοιξη και το Καλοκαίρι του 2021. Η νέα συλλογή επεκτείνει την προϊοντική γκάμα του brand, με νέες κατηγορίες σε ένδυση, υπόδηση και αξεσουάρ.
Χώρος του editorial, μια βιομηχανική ταράτσα της Αθήνας, που μεταμορφώνεταιστην πιο fashion terrace της πόλης. Άλλοτε ως ζούγκλα, άλλοτε ως παραλία, αλλά και σαν πισίνα, και ως roof top bar, το αυθεντικό ιταλικό στυλ ατενίζει από ψηλά την πόλη και κατακτά την ελευθερία σπάζοντας τους συμβατικούς κανόνες.
Στη νέα συλλογή ξεχωρίζουν τα φλοράλ κοντομάνικα πουκάμισα από 100% βισκόζη, οι αποκλειστικοί χρωματισμοί σε poloμπλουζάκιακαι chinos παντελόνια, τα υπέροχα λινά πουκάμισα, η νέα πολυτελής συλλογή ανδρικών και γυναικείων ρολογιών, οι επιθετικές προτάσεις στο athleisure και το μοντέρνο streetstyle, τα ανδρικά και τα γυναικεία sport εσώρουχακαι οι limited edition προτάσεις. Επιπλέον, η καινούρια κολεξιόν φέρνει μαζί της υπέροχα wedding κοστούμια από finest wool, γυναικεία business σακάκια, pencilφορέματα, τσάντες και denim από απαλές υφές.
Στην καμπάνια πρωταγωνιστεί για τρίτη διαδοχική φορά ο Αριστοτέλης Μπολοβίνος, γνωστός και στο εξωτερικό από τις δουλειές του με brands όπως η Hublot, και η Εύη Ιωαννίδου, γνωστή και από τη συμμετοχή της στο GNTM, με φωτογράφο τον Χρήστο Τριανταφύλλου και creative director της καμπάνιας τον Χαράλαμπο Νικόπουλο, που έχουν δημιουργήσει ένα concept ήπιας, ψύχραιμης αλλά και αιτιολογημένης ανατροπής.
Το «Break the Rules» για τα Prince Oliver είναι μια προτροπή για μια διαφορετική σχέση του ατόμου με τη Μόδα και το Στυλ, αλλά και με μια νέα, απόλυτα προσιτή τιμολογιακή προσέγγιση μεvalueformoneyτιμές και δυνατές προσφορές όλες τις εποχές του χρόνου.
Η καμπάνια υποστηρίζεται από σποτ 28’’ που προβάλλεται αυτήν την περίοδο στην tv και στα socialmedia, ενώ θα ακολουθήσουν και άλλες ενέργειες δημοσιότητας σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα, αλλά και outdoor στις στάσεις της Αττικής.