Ο πασίγνωστος ράπερ που έγινε μάνατζερ των σούπερ σταρ σε NBA και Champions League
Εκτός από τραγούδια, κάνει μεταγραφές σε NBA και Champions League…
Παράλληλα με την πετυχημένη καριέρα ως ράπερ, ξεκίνησε πριν λίγα χρόνια ένα γραφείο εκπροσώπησης αθλητών, διαφορετικά από τα άλλα. Στόχος του δεν είναι να βγάλει χρήματα, αλλά να πραγματοποιεί τα όνειρα ανθρώπων που θέλουν να διαφέρουν στην κοινωνία.
Ο λόγος για τον Jay-Z, που από το 2013 έχει γραφείο management, με στόχο «όχι τη μεγαλύτερη αλλά την καλύτερη ομάδα αθλητών».
«Δεν προσπαθούμε να γίνουμε το μεγαλύτερο πρακτορείο στον κόσμο», ανέφερε ο πρόεδρος της εταιρείας Μάικλ Γιόρμαρκ και τονίζει πως στόχος είναι «απλά θέλουμε να γίνουμε οι καλύτεροι»! Μιλώντας στο «Goal», ανέφερε τους στόχους που έχουν θέσει μαζί με τον Jay-Z΄.
«Είναι μια μεγάλη χρονιά. Μια γεμάτη περίοδος, σίγουρα, αλλά πολύ συναρπαστική». Αυτό που θέλουν είναι να κάνουν την Roc Nation Sports το νούμερο προορισμό για τον κάθε αθλητή στον πλανήτη.
Η Roc Nation Sports, εδρεύει στο Λονδίνο και εργάζονται γι' αυτήν 25 υπάλληλοι. Η εταιρία ιδρύθηκε το 2013 και αναπτύχθηκε πολύ γρήγορα. Στην Αμερική μόνο ξεχωρίζουν πελάτες όπως οι σταρ του NFL Dez Bryant και Todd Gurley, όπως κι ο πυγμάχος Maurice Hooker. Πελάτης του Jay-Z είναι κι ο σούπερ σταρ του ΝΒΑ Κάιρι Ίρβινγκ, ο οποίος το καλοκαίρι μετακόμισε από τους Σέλτικς στους Νετς.
Το 2015 έγινε η στροφή στο ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο. Ο Ζερόμ Μπόατενγκ της Μπάγερν Μονάχου ήταν ο πρώτος πελάτης του από το χώρο του «βασιλιά των σπορ» και από τότε ο γνωστός ράπερ συνεργάζεται με την... αφρόκρεμα του βελγικού ποδοσφαίρου. Ντε Μπρόινε, Λουκακού και Βίτσελ είναι μερικοί από αυτούς που εκπροσωπεί το γραφείο του, ενώ κι ο Ερίκ Μπαϊγί έχει αφήσει τα δικαιώματά του πάνω του.
Τελευταία «μεταγραφή» του γραφείου είναι ο Ρις Τζέιμς της Τσέλσι. Μάλιστα κι η αδερφή του παίκτη που Λάουρεν που αγωνίζεται στη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ ανήκει στο ίδιο γραφείο μάνατζερ.
Η εταιρεία πάντως δεν είναι προσβάσιμη σε όλους. «Είμαστε πολύ επιλεκτικοί. Δεν μπορούμε να έχουμε ρόστερ 150 ποδοσφαιριστών, αυτό δεν θα δούλευε για εμάς. Διαθέτουμε ένα ελκυστικό όνομα, αλλά καμιά φορά το λιγότερο είναι το περισσότερο.
Θέλουμε ποδοσφαιριστές που θα είναι μέρος σε κάτι λίγο διαφορετικό. Θέλουμε να νοιάζονται για την εμπορικότητά τους, για την οικογένεια, να κάνουν τη διαφορά στην κοινωνία. Ποδοσφαιριστές που δεν θα σταματήσουν σε τίποτα για να πετύχουν το να γίνουν σπουδαίοι», επισήμανε ο Γιόρμαρκ.
Τέλος, ο Γιόρμαρκ συμπλήρωσε πως λόγω του Jay-Z όλοι ξέρουν την εταιρία και οι πελάτες το πρώτο πράγμα που ρωτούν όταν υπογράφουν είναι: «Θα συναντήσουμε τον Jay-Z;».