Survivor 3: Ραγδαίες εξελίξεις για την τύχη του... Τι αποφάσισε ο Τούρκος παραγωγός;
Μεγάλο ντόρο και πολλές συζητήσεις προκάλεσε η μειωμένη απήχηση που είχε στο ελληνικό τηλεοπτικό κοινό η προβολή του Survivor 2, γεγονός που είχε φυσικά αρνητικό αντίκτυπο και στο σκέλος της εμπορικής εκμετάλλευσης του ριάλιτι επιβίωσης.
Η επιλογή του Ατζούν Ιλιτζαλί να πάει σε ένα Survivor 2 με ονόματα που δεν έκαναν από την πρώτη στιγμή της ανακοίνωσής τους, κανένα ιδιαίτερο... γκελ στον κόσμο, είχε τελικά άκρως αρνητικές επιπτώσεις για το ίδιο το τηλεοπτικό προϊόν.
Διαβάστε αναλυτικά στο Dokari.gr.