EY: Οι προβληματισμοί των Ελλήνων καταναλωτών για τις online αγορές
Θετικά διακείμενοι απέναντι στο ηλεκτρονικό εμπόριο δηλώνουν οι περισσότεροι Έλληνες καταναλωτές, οι οποίες, πάντως, έχουν ακόμη αρκετούς προβληματισμούς απέναντι στις online αγορές.
Αυτό είναι από τα συμπεράσματα της μελέτης Future Consumer Index Ελλάδα 2022, που παρουσίασε πρόσφατα η ΕΥ Ελλάδος.
Η έρευνα διεξήχθη, με τη συνεργασία της MRB, σε δείγμα 500 Ελλήνων καταναλωτών, μεταξύ 28 Απριλίου και 5 Μαΐου 2022 και εντάσσεται στην ευρύτερη παγκόσμια έρευνα της ΕΥ, Future Consumer Index, η οποία παρακολουθεί τις καταναλωτικές τάσεις στις σημαντικότερες αγορές του κόσμου από την έναρξη της πανδημίας, και βρίσκεται ήδη στον 10ο κύκλο της.
Όσον αφορά στο e-commerce, στη φετινή έρευνα, πάνω από τους μισούς (57%) τοποθετούνται θετικά απέναντι στις διαδικτυακές αγορές, και το ποσοστό αυτό κατανέμεται ισομερώς σε όλες τις ηλικιακές ομάδες και κοινωνικές τάξεις.
Διαβάστε περισσότερα στο Cnn.gr