e-ΕΦΚΑ: Πώς γίνεται η εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων
Σε διευκρινίσεις για την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων κατά τη διάρκεια της υγειονομικής κρίσης προχώρησε ο Ηλεκτρονικός Εθνικός Φορέας Κοινωνικής Ασφάλισης (e-ΕΦΚΑ).
Ειδικότερα, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η διοίκηση του e-ΕΦΚΑ, μεριμνώντας πάντα για την καλύτερη εξυπηρέτηση όλων των ασφαλισμένων, υλοποίησε έγκαιρα ένα ολοκληρωμένο πλαίσιο εξυπηρέτησης, μέσω του οποίου, μέχρι σήμερα, ολοκληρώθηκαν πάνω από 1,4 εκατομμύρια συναλλαγές και περιλαμβάνει αναλυτικά:
α. Έξι ολοκληρωμένες ηλεκτρονικές υπηρεσίες (συνημμένος πίνακας Α) τέθηκαν σταδιακά σε λειτουργία από τον Μάρτιο του 2020, μέσω των οποίων έχουν ολοκληρωθεί, μέχρι σήμερα, 939.090 συναλλαγές ασφαλισμένων.
β. Την εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων, μέσω της ηλεκτρονικής υποβολής αιτήματος, το οποίο διεκπεραιώνεται σε δεύτερο χρόνο από τα στελέχη των υποκαταστημάτων του e-ΕΦΚΑ. Από τον Σεπτέμβριο του 2020, που λειτουργεί η πλατφόρμα, έχουν διεκπεραιωθεί εξ αποστάσεως - χωρίς προσέλευση στις δομές του e-ΕΦΚΑ - 61.964 αιτήματα που υποβλήθηκαν στη διεύθυνση www.efka.gov.gr/rv από 55.416 ασφαλισμένους.
Διαβάστε περισσότερα στο Cnn.gr