e-ΕΦΚΑ: Πώς γίνεται η εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων

e-ΕΦΚΑ: Πώς γίνεται η εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων

Σε διευκρινίσεις για την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων κατά τη διάρκεια της υγειονομικής κρίσης προχώρησε ο Ηλεκτρονικός Εθνικός Φορέας Κοινωνικής Ασφάλισης (e-ΕΦΚΑ).

Ειδικότερα, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η διοίκηση του e-ΕΦΚΑ, μεριμνώντας πάντα για την καλύτερη εξυπηρέτηση όλων των ασφαλισμένων, υλοποίησε έγκαιρα ένα ολοκληρωμένο πλαίσιο εξυπηρέτησης, μέσω του οποίου, μέχρι σήμερα, ολοκληρώθηκαν πάνω από 1,4 εκατομμύρια συναλλαγές και περιλαμβάνει αναλυτικά:

α. Έξι ολοκληρωμένες ηλεκτρονικές υπηρεσίες (συνημμένος πίνακας Α) τέθηκαν σταδιακά σε λειτουργία από τον Μάρτιο του 2020, μέσω των οποίων έχουν ολοκληρωθεί, μέχρι σήμερα, 939.090 συναλλαγές ασφαλισμένων.

β. Την εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων, μέσω της ηλεκτρονικής υποβολής αιτήματος, το οποίο διεκπεραιώνεται σε δεύτερο χρόνο από τα στελέχη των υποκαταστημάτων του e-ΕΦΚΑ. Από τον Σεπτέμβριο του 2020, που λειτουργεί η πλατφόρμα, έχουν διεκπεραιωθεί εξ αποστάσεως - χωρίς προσέλευση στις δομές του e-ΕΦΚΑ - 61.964 αιτήματα που υποβλήθηκαν στη διεύθυνση www.efka.gov.gr/rv από 55.416 ασφαλισμένους.

 

Διαβάστε περισσότερα στο Cnn.gr



Τα NBA Playoffs κάνουν «τζάμπολ» στην COSMOTE TV
Τα NBA Playoffs κάνουν «τζάμπολ» στην COSMOTE TV
Παράνοια για τον Παναθηναϊκό AKTOR: Εξαντλήθηκαν σε 48 ώρες τα 15.000 διαρκείας για τη νέα σεζόν!
Παράνοια για τον Παναθηναϊκό AKTOR: Εξαντλήθηκαν σε 48 ώρες τα 15.000 διαρκείας για τη νέα σεζόν!
Ολυμπιακός: «Sold out σε χρόνο ρεκόρ» για τη νέα επετειακή φανέλα
Ολυμπιακός: «Sold out σε χρόνο ρεκόρ» για τη νέα επετειακή φανέλα
Λίβερπουλ: Η «σημαία» στον… ιστό της - Ανακοινώθηκε η παραμονή Φαν Ντάικ
Λίβερπουλ: Η «σημαία» στον… ιστό της - Ανακοινώθηκε η παραμονή Φαν Ντάικ
©2011-2025 Onsports.gr - All rights reserved