Κίνα: Ένας πρωτοφανής πόλεμος με τους οίκους μόδας για τις στάμπες στα μπλουζάκια
Μία ημέρα πριν από την 70η επέτειο από την ίδρυση της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας, που γιορτάζεται την 1η Οκτωβρίου, ο οίκος Givenchy ανακοίνωσε στην κινεζική πλατφόρμα WeChat ότι θα δώσει στους ακολούθους του, δωρεάν, 70 κόκκινα μπλουζάκια περιορισμένης έκδοσης, που δημιουργήθηκαν γι’ αυτό το σκοπό. Είναι μια κίνηση στρατηγικής, μετά τον πόλεμο που ξέσπασε πριν από ένα μήνα ανάμεσα σε οίκους μόδας και το καναναλωτικό κοινό στην αχανή χώρα.
Τα συγκεκριμένα T-shirts είναι σχεδιασμένα και υπογεγραμμένα από την αρχισχεδιάστρια του οίκου, Clare Waight Keller και αριθμημένα από το 1 έως το 70. Ο γαλλικός οίκος μόδας κυκλοφόρησε επίσης δύο βίντεο. Στο πρώτο, το μοντέλο Λίνα Ζανγκ, που είναι το «πρόσωπο της Givenchy» στην Κίνα, λέει: «Εύχομαι στην πατρίδα μου την Κίνα, χαρούμενα 70α γενέθλια». Στο δεύτερο, η Waight Keller εμφανίζεται να γράφει το όνομά της και να σχεδιάζει μια μεγάλη καρδιά στο T-shirt. Σχολιάζοντας την ανάρτηση στο WeChat και στέλνοντας τις ευχές για την επέτειο της ανακήρυξης της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας από τον Μάο την 1η Οκτωβρίου 1949, οι καταναλωτές θα έχουν την ευκαιρία να κερδίσουν ένα από τα 70 μπλουζάκια.
Διαβάστε περισσότερα στο Cnn.gr