Η πιο σωστή επένδυση...
Δεν μπορεί κανένας να αμφισβητήσει το σωστό της επιλογής του Βαγγέλη Μαρινάκη να δώσει τον τίτλο του «πρέσβη» του Ολυμπιακού στη Βραζιλία στον Ζιοβάνι, έναν ποδοσφαιριστή που τίμησε όσο λίγοι την ερυθρόλευκη φανέλα και γνωρίζει όσο ακόμα λιγότεροι την ποδοσφαιρική αγορά της πατρίδας του.
Ας μη γελιόμαστε... Στις μικρές κατηγορίες της Βραζιλίας υπάρχουν ποδοσφαιριστές νεαρής ηλικίας που τα επόμενα χρόνια θα δίνουν μάχη οι κορυφαίες ευρωπαϊκές ομάδες για να τους εντάξουν στο ρόστερ τους. Και θα απαιτούνται δεκάδες ή και εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ, προκειμένου να το καταφέρουν.
Αν λοιπόν, μέσα από αυτή την κίνηση ενεργοποίησης του Ζιοβάνι, κατορθώσει η ΠΑΕ Ολυμπιακός να διεισδύσει στο... άβατο των ποδοσφαιρικών φυτωρίων της Βραζιλίας και εφόσον αποδειχθεί στην πράξη ότι το «μάτι» του «Ζιο» κόβει, τότε θα αποδειχθεί με συνοπτικές διαδικασίες το χτύπημα μιας φλέβας χρυσού για τους πρωταθλητές Ελλάδας.
Διότι τέτοιου είδους επενδύσεις σε παίκτες ταλαντούχους από τη Βραζιλία, αλλά ακόμα και σε πιο έμπειρους που -επίσης- υπάρχουν σε χαμηλές τιμές στο πρωτάθλημα της πρώτης κατηγορίας και περιμένουν τη δική τους ώρα για να κάνουν το ταξίδι στην Ευρώπη, μπορεί κυριολεκτικά να αποδειχθούν «χρυσοφόρες» για τις ελληνικές ομάδες που έχουν την οικονομική δύναμη να τις υλοποιήσουν.
Ο Ολυμπιακός έδειξε το δρόμο και η λογική λέει ότι θα πρέπει να τον ακολουθήσουν και οι υπόλοιπες ισχυρές ομάδες του ελληνικού ποδοσφαίρου. Υπάρχει όμως και ο άλλος δρόμος που επίσης πρέπει να ακολουθηθεί από όλους. Αυτός του «χτενίσματος» και της ελληνικής αγοράς, διότι και Ελληνες ταλαντούχοι ποδοσφαιριστές υπάρχουν που πρέπει με τη σειρά τους να αξιοποιηθούν.
Η «ξενομανία» μας χαρακτηρίζει ως λαό και φυσικά το ποδόσφαιρο δεν θα μπορούσε να εξαιρεθεί από αυτή την κακή συνήθεια. Ακόμα και σήμερα που η οικονομική κρίση έχει «σακατέψει» την πλειοψηφία των ομάδων της Super League διαπιστώνει κανείς μια επιμονή στην αναζήτηση φθηνών λύσεων, αλλά από αγορές του εξωτερικού με αποτέλεσμα να παραμένει σε χαμηλό ποσοστό η απορρόφηση των Ελλήνων, αν και είναι ελαφρώς καλύτερη η εικόνα σε σχέση με πέρυσι.
Δυστυχώς θα πρέπει να αποδεχτούμε την κακή μας μοίρα, ως Ελληνες δεν «πουλάμε». Δεν έχουμε εξαγωγή... ταλέντων στο εξωτερικό, ενώ οι Βραζιλιάνοι φημίζονται για τα δικά τους «προϊόντα». Γι' αυτό και δεν μπορεί κανένας να κατηγορήσει τον ιδιοκτήτη του Ολυμπιακού που επιχειρεί και φυσικά όποιον επιχειρήσει στο μέλλον να τον μιμηθεί ρίχνοντας δίχτυα στη Βραζιλία, την Αργεντινή και άλλες ποδοσφαιρικά αναπτυγμένες χώρες της Λατινικής Αμερικής.