Ο αδικοχαμένος σούπερ σταρ του ΝΒΑ είχε υπογράψει νέο πενταετές συμβόλαιο, που τέθηκε σε ισχύ μετά το τέλος της καριέρας του (2016).
Ούτε η απουσία του από τα παρκέ, ούτε φυσικά ο θάνατός του σε συντριβή ελικοπτέρου το Γενάρη του 2020 σταμάτησαν την εμπορικότητα του ονόματός του και τα προϊόντα που εξακολουθούν να κυκλοφορούν με το όνομά του ή το logo Black Mamba, ξεπουλιούνται πολύ γρήγορα.
Σύμφωνα με αμερικανικά ΜΜΕ, η Βανέσα Μπράιαντ, που διαχειρίζεται την εμπορική εκμετάλλευση του ονόματος, είχε κάποια παράπονα από τον αμερικανικό κολοσσό αθλητικής ένδυσης σχετικά με τη διαθεσιμότητα κάποιων προϊόντων αλλά και την έλλειψη μεγεθών για παιδιά.
Η Nike είχε κάνει πρόταση ανανέωσης συμβολαίου στα πρότυπα των… συμβολαίων ζωής που έχει υπογράψει με τον Μάικλ Τζόρνταν και τον Λεμπρόν Τζέιμς, ωστόσο η Βανέσα Μπράιαντ αποφάσισε να ακολουθήσει άλλο δρόμο και σύντομα θα αποφασίσει ποια εταιρεία θα φέρει στο εξής την υπογραφή του μεγάλου Κόμπι.