Ράλι Ακρόπολις 224: Ατύχημα για Οζιέ στη τελευταία ειδική, νικητής ο Νεβίλ - Θριαμβεύτρια η Hyundai

Ράλι Ακρόπολις 224: Ατύχημα για Οζιέ στη τελευταία ειδική, νικητής ο Νεβίλ - Θριαμβεύτρια η Hyundai

Τη δεύτερη νίκη της καριέρας του στο Ράλι Ακρόπολις πανηγυρίζει ο Τιερί Νεβίλ.

 Ο Βέλγος της Hyundai και πρωτοπόρος στη βαθμολογία των οδηγών τερμάτισε σήμερα (10/9) πρώτος στον ελληνικό αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι (WRC) και έκανε ένα σημαντικό βήμα για την κατάκτηση του «παρθενικού» τίτλου της καριέρας του, δεδομένου ότι το Toyota του άμεσου «διώκτη» του, του Γάλλου οκτάκις παγκόσμιου πρωταθλητή, Σεμπαστιάν Οζιέ, ανετράπη στην τελευταία ειδική. Ο 36χρονος Νεβίλ, ο οποίος είχε επικρατήσει και στο «Ράλι των Θεών» του 2022, άφησε στη δεύτερη θέση τον Ισπανό «ομόσταυλό» του, Ντάνι Σόρντο (+1:36.8), ενώ την τριάδα του βάθρου συμπλήρωσε ακόμη ένας οδηγός της Hyundai, ο Εσθονός παγκόσμιος πρωταθλητής του 2019, Οτ Τάνακ (+2:57.3).

Δεδομένου ότι εκκίνησε την τελευταία ημέρα του Ράλι Ακρόπολις με προβάδισμα 54.9 δευτερολέπτων σε σχέση με τον Σόρντο, ο Νεβίλ δεν είχε λόγο να πιέσει. Έτσι, ο Βέλγος τερμάτισε δεύτερος στην πρώτη σημερινή ειδική («Οινοχώρι»), όντας 5.3 δευτερόλεπτα πιο αργός από τον Οζιέ. Από την πλευρά του, ο Γάλλος «έγραψε» τον καλύτερο χρόνο στη διαδρομή και, εκμεταλλευόμενος την καθόλου καλή επίδοση του Σόρντο (+31.9 δεύτερα σε σχέση με τον Οζιέ), ανέβηκε στην δεύτερη θέση της γενικής, με τον Ισπανό να «πέφτει» στην τρίτη θέση, έχοντας πίσω του τον Οτ Τάνακ, ο οποίος αντιμετώπισε κάποιο πρόβλημα με τον κινητήρα του Hyundai του.

Ο Οζιέ ήταν ο ταχύτερος και στην προτελευταία ειδική («Ελευθεροχώρι 1») και «έκοψε» άλλα 13.2 δευτερόλεπτα από το προβάδισμα του Νεβίλ, ο οποίος τερμάτισε μόλις έκτος, με αποτέλεσμα η μεταξύ τους διαφορά στη γενική να μειωθεί στο 1 λεπτό και 2.4 δευτερόλεπτα. Αξίζει να σημειωθεί ότι η ειδική «Ελευθεροχώρι 1») διεκόπη μετά από έξοδο του Skoda των Ισπανών Ρόμπερτ Μπλατς/Μάουρο Μπαρέιρο. Το πλήρωμα είναι καλά, ωστόσο το αυτοκίνητό τους μπλόκαρε τη διαδρομή και τα εναπομείναντα πληρώματα επέστρεψαν στο σέρβις μέσω εναλλακτικής διαδρομής.

Όμως, διεκόπη και η ειδική «Ελευθεροχώρι 2», που ήταν η Power Stage, «λόγω ιατρικού ζητήματος θεατή (μεταφέρεται στο νοσοκομείο)», όπως ανακοίνωσε η οργανωτική επιτροπή. Μετά την επανεκκίνησή της, το αυτοκίνητο του Οζιέ ήρθε... τούμπα, περίπου 1.6 χιλιόμετρα μέσα στην ειδική, με αποτέλεσμα ο Σόρντο να... επιστρέψει στην δεύτερη θέση της γενικής, ενώ ο Τάνακ, ο οποίος ανέβηκε τρίτος στη γενική, τερμάτισε με ένα μικρό κλατάρισμα στο εμπρός αριστερό λάστιχο.

Το εφετινό WRC συνεχίζεται το διάστημα 26-29 Σεπτεμβρίου με το Ράλι Χιλής, το οποίο είναι ο 11ος (από τους 13) αγώνας της χρονιάς στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.



AEK: Στην τελική ευθεία για το μεγάλο «μπαμ» με Μαρσιάλ – Τα δεδομένα της υπόθεσης
AEK: Στην τελική ευθεία για το μεγάλο «μπαμ» με Μαρσιάλ – Τα δεδομένα της υπόθεσης
Παναθηναϊκός AKTOR: Χορηγική συνεργασία με τη ΝΑΚ Katsiberis Insurance Brokers S.A
Παναθηναϊκός AKTOR: Χορηγική συνεργασία με τη ΝΑΚ Katsiberis Insurance Brokers S.A
ΑΕΚ: «Βόμβα» από την Ισπανία - «Προφορική συμφωνία με Μαρσιάλ»
ΑΕΚ: «Βόμβα» από την Ισπανία - «Προφορική συμφωνία με Μαρσιάλ»
Βαθμολογία Super League: Η ΑΕΚ «έπιασε» ΠΑΟΚ και Ολυμπιακό μετά το τέλος της 4ης αγωνιστικής
Βαθμολογία Super League: Η ΑΕΚ «έπιασε» ΠΑΟΚ και Ολυμπιακό μετά το τέλος της 4ης αγωνιστικής
©2011-2024 Onsports.gr - All rights reserved