Ένας κομπρέσορας και 342 άλογα για την Triumph Rocket 3
Για κάποιους είναι λίγα τα 165 άλογα της βασικής έκδοσης, αλλά ευτυχώς τα 2500 κυβικά του τρικύλινδρου κινητήρα έχουν αρκετά περιθώρια βελτίωσης.
Η υπερτροφοδότηση στις μοτοσικλέτες είναι μια σχέση μίσους και πάθους με ελάχιστα επιτυχημένα αποτελέσματα. Οι δομικές διαφορές που έχουν οι μοτοσικλέτες σε σχέση με τα αυτοκίνητα, δεν κάνουν ιδιαίτερα θελκτικά τα οφέλη ενός τούρμπο ή ενός κομπρέσορα. Το βάρος και η πολυπλοκότητα δεν είναι ικανά να αντισταθμίσουν τα όποια κέρδη σε ιπποδύναμη και ροπή, ειδικά με την ειδική απόδοση που έχουν οι πολύστροφοι κινητήρες μοτοσικλετών. Τι γίνεται όμως με εκείνους τους κινητήρες που έχουν πιο «αυτοκινητάδικη» αίσθηση και απόδοση;
Διαβάστε περισσότερα στο Ratpack.gr