H νέα Ducati Diavel έχει λίγο παραπάνω γκάζι από όσο νομίζεις ότι χρειάζεσαι
Ο τετρακύλινδρος Desmosedici Stradale μετά από σύντομη περιπλάνηση σε άλλα μοντέλα της εταιρείας, βρήκε επιτέλους τον δρόμο για το πιο ταιριαστό πλαίσιο.
Από τη στιγμή που η μπολονέζικη φίρμα παρουσίασε τον πρώτο V4 παραγωγής για τις κορυφαίες Panigale, ήταν θέμα χρόνου και τρόπου για το πότε θα τον δούμε και σε άλλα μοντέλα. Για τους περισσότερους, το Diavel έπρεπε να πάρει πρώτο το χαρτάκι στην ουρά προτεραιότητας, πριν από τα Multistrada και τα Streetfighter, κι αυτό γιατί ο V4 κινητήρας είναι ταυτισμένος με την κατηγορία των powercruisers από την εποχή του μυθικού Yamaha V-Max. Τα σχέδια της Ducati όμως ήταν εντελώς διαφορετικά.
Διαβάστε περισσότερα στο Ratpack.gr