Γιατί η Purosangue δεν θα αλλάξει τη Ferrari, αλλά την αυτοκίνηση
Έπεσε και το τελευταίο οχυρό με το πρώτο SUV που έχει στο καπό το cavallino rampante, ή μήπως η Ferrari σαν κλασική ντίβα ήθελε να κάνει εντύπωση αφικνούμενη τελευταία στο πάρτι;
Το SUV της Ferrari είναι μία από της πιο αργόσυρτες σαπουνόπερες στην αυτοκινητοβιομηχανία, στη βιομηχανία γενικότερα θα μπορούσε να πει κάποιος. Έχουν περάσει 20 χρόνια από την πρώτη Porsche Cayenne, και το ερώτημα που τέθηκε πριν καν πατήσει τους τροχούς της το πρώτο SUV από το Τσουφενχάουζεν στον θεσσαλικό κάμπο, δεν ήταν άλλο από το ποιος θα ακολουθήσει. Το όνομα της Ferrari ψυθιριζόταν, αλλά δεν μπορούσε να ακουστεί φωναχτά.
Εκεί που το Range Rover έπαιζε σε κενό γήπεδο ιδρύοντας ουσιαστικά την κατηγορία των πολυτελών SUV, ξαφνικά απέκτησε τον πιο premium ανταγωνισμό που θα μπορούσε να φανταστεί. Όλα τα υπόλοιπα συνέβησαν σαν πτώση ντόμινο και κάποια στιγμή σταματήσαμε να μετράμε. Από τη Rolls-Royce, μέχρι τη Lamborghini, κι από την Aston Martin μέχρι την Bentley, αυτή τη στιγμή η γκάμα σε υπερπολυτελή SUV είναι τόσο μεγάλη που σε αριθμό συναγωνίζεται αυτήν της ποικιλίας που έχει στη διαθεσή του ένας νορμάλ καταναλωτής για ένα αυτοκίνητο πόλης segment A. Αν σας φαίνεται υπερβολικό, σκεφτείτε πόσα διαφορετικά μοντέλα υπάρχουν εκτός από το Hyundai i10 και το Toyota Aygo.
Διαβάστε περισσότερα στο Ratpack.gr