Ράλι Ακρόπολις: Μεγάλος νικητής ο Ροβάνπερα - Μέχρι το 2023 στο WRC
Ο Κάλε Ροβάνπερα κατέκτησε σήμερα τη νίκη στο Ράλι Ακρόπολις και έφθασε στη δεύτερη νίκη της καριέρας του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (WRC).
Ο 20χρονος Φινλανδός οδηγός της Toyota τερμάτισε πρώτος στον 9ο φετινό αγώνα του πρωταθλήματος και άφησε πίσω του δύο παγκόσμιους πρωταθλητές, τον Οτ Τάνακ (Hyundai) και τον Σεμπάστια Οζιέ (Toyota).
Μετά την επιστροφή του αγώνα στο σχεδιασμό της διεθνούς ομοσπονδίας αυτοκινήτου, μετά από οκτώ χρόνια, ο Ροβάνπερα κατέκτησε σήμερα την πρωτιά, κερδίζοντας παράλληλα και την Power Stage, μπροστά από τον Τάνακ και τον Οζιέ, ο οποίος έκανε στην Ελλάδα ένα τεράστιο βήμα για την κατάκτηση του 8ου πρωταθλήματος του στη σπουδαία καριέρα του.
Ο νεαρός οδηγός «έχτισε» με εντυπωσιακό τρόπο διαφορά ασφαλείας στην κορυφή του αγώνα χθες, κερδίζοντας τις τέσσερις πρώτες από τις έξι ειδικές. Έτσι, ξεκίνησε τις σημερινές τρεις ειδικές με διαφορά 30 δευτερολέπτων από τον Τάνακ και 40 από τον Οζιέ.
Ο Οζιέ δεν ρίσκαρε ούτε στην Power Stage και έφτασε χωρίς κανένα απρόοπτο στον τερματισμό. Ετσι κρατάει τον τίτλο στα χέρια του, καθώς αύξησε στους 44 βαθμούς τη διαφορά του από τον Έβανς, στους 50 από τον Νεβίλ και στους 51 από τον Ροβάνπερα, ενώ απομένουν τρεις αγώνες ακόμα για το φινάλε της σεζόν.
Πρώτος Έλληνας ήταν ο Ιορδάνης Σερδερίδης που με Ford Fiesta κατέλαβε τη 19η θέση (με συνολική διαφορά 27:17.5 από το νικητή. Μετά από το Ακρόπολις, το φετινό WRC θα συνεχιστεί με το Ράλι Φινλανδίας, που μεταφέρθηκε για τις 1-3 Οκτωβρίου.
Ράλι Ακρόπολις... και το 2023 στην Ελλάδα
Την εξασφάλιση της διεξαγωγής του Ράλι Ακροπολις και το 2023, αποκάλυψε με ανάρτηση του στα social media ο υφυπουργός Αθλητισμού, Λευτερης Αυγενάκης.
«Και το 2023 θα έχουμε Ράλι Ακρόπολις. Η φετινή διοργάνωση ήδη κρίθηκε άρτια και απολύτως επιτυχημένη και εξασφαλίσαμε θέση στο ημερολόγιο του WRC για το 2023», έγραψε ο κυβερνητικός παράγοντας.
Η θέση του αγώνα για το 2022 ήταν ήδη εξασφαλισμένη.
Η πρώτη δεκάδα της γενικής κατάταξης του Ράλι Ακρόπολις:
1. Κάλε Ροβάνπερα (Φινλανδία/Toyota) 3 ώρες 28:24.6
2. Οτ Τάνακ (Εσθονία/Hyundai) + 42.1
3. Σεμπαστιάν Οζιέ (Γαλλία/Toyota) + 1:11.3
4. Ντάνι Σόρντο (Ισπανία/Hyundai) + 3:01.0
5. Γκας Γκρίνσμιθ (Μ. Βρετανία/Ford) + 5:45.0
6. Έλφιν Έβανς (Μ. Βρετανία/Toyota) + 6:42.7
7. Αντριάν Φουρμό (Γαλλία/Ford) + 6:54.4
8. Τιερί Νεβίλ (Βέλγιο/Hyundai) + 8:41.1
9. Αντρέας Μίκελσεν (Νορβηγία/Skoda) + 9:02.5
19. Ιορδάνης Σερδερίδης (ΕΛΛΑΔΑ/Ford Fiesta) + 27:17.5
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ
1. Σεμπαστιάν Οζιέ (Γαλλία/Toyota) 180 βαθμοί
2. Eλφιν Εβανς (Βρετανία/Toyota) 136
3. Tιερί Νεβίλ (Bέλγιο/Hyundai) 130
4. Kάλε Ροβάνπερα (Φινλανδία/Toyota) 129
5. Oτ Τάνακ (Eσθονία/Hyundai) 106
6. Tακαμότο Κατσούτα (Ιαπωνία/Toyota) 66
7. Γκρεγκ Μπριν (Iρλανδία/Hyundai) 60
8. Γκας Γκρίνσμιθ (Βρετανία/Ford) 44
9. Ντάνι Σόρντο (Ισπανία/Hyundai) 43
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ
1. Toyota 397 βαθμοί
2. Hyundai 340
3. M-Sport Ford 153
4. Hyundai 2C 44