Με την R18 η BMW δεν θέλει να κατακτήσει μόνο την Αμερική
Χρησιμοποιώντας ως βάση έναν αερόψυκτο boxer 1800 κυβικών και 16 κιλών ροπης, ήταν δύσκολο να κάνουν κάτι λάθος οι Βαυαροί
Την πρώτη φορά που η BMW επιχειρούσε μπει στα χωράφια των χαρλεοειδών cruiser δεν θα μπορούσε να τα κάνει χειρότερα. Το R1200C του ´97 δεν ήταν μια καλή μοτοσικλέτα. Υλικά από το ράφι ξεπερασμένης τεχνολογίας και μια αμφιλεγόμενη αισθητική που προσπαθούσε ανεπιτυχώς να παντρέψει ρετρό στοιχεία και χρώμια με σύγχρονα. Ως αποκορύφωμα, σε μια κίνηση χρυσό βατόμουρο του marketing, αντί επίσημης παρουσίασης σε κάποια έκθεση, το κοινό την είδε για πρώτη φορά στα χέρια του Pierce Brosnan να κάνει ακροβατικά πάνω σε ταράτσες της Σανγκάης για το Tomorrow Never Dies. Η πολυπόθητη «απόβαση» στην αμερικανική αγορά δεν ήρθε ποτέ, η BMW γύρισε σε αυτό που ήξερε να κάνει καλά, μεγάλες τουριστικές μοτοσικλέτες και on-off, και έθαψε για πάντα το κεφάλαιο cruiser. Με τα χρόνια οι Βαυαροί επεκτάθηκαν και σε κατηγορίες που δεν είχαν εμπειρία όπως τα supebike με το S1000RR και μικρά commuting bikes, απέδειξαν στον εαυτό τους και στο κοινό ότι μπορούν και τώρα που όλοι έχουν ξεχάσει το R1200C είπαν να ξαναδοκιμάσουν.
Διαβάστε περισσότερα στο Ratpack.gr