Φέτελ: «Έντονος ο συναγωνισμός»
Το γκραν πρι της Μαλαισίας ήταν η δεύτερη συνεχόμενη νίκη του Φέτελ και η 12η στην καριέρα του. Οι Τζένσον Μπάτον (McLaren) και o Νικ Χέιντφιλντ ( Lotus Renault) συμπλήρωσαν την πρώτη τριάδα.
Το δεύτερο γκραν πρι του 2011 μπορεί να είχε αναμενόμενο αποτέλεσμα αλλά είχε συναγωνισμό και αρκετές έντονες στιγμές που μας κάνουν να πιστεύουμε ότι το πρωτάθλημα θα έχει ενδιαφέρον.
Τον πρώτο λόγο έχουν κα πάλι οι πρωταγωνιστές όπου μετά τον αγώνα δήλωσαν:
1ος Σεμπάστιαν Φέτελ Red Bull (1.37:39,832’’)
«Έκανα καλή εκκίνηση είδα όμως κάτι μαύρο στους καθρέφτες μου να με πλησιάζει απειλητικά κατάλαβα πως ήταν ο Νικ Χέϊντφιλντ (Lotus Renault) και αναρωτήθηκα πως βρέθηκε εκεί. Προσπάθησα και κατάφερα να κάνω μία διαφορά ασφαλείας και ήλπιζα να μείνει πίσω. Μετά ήταν ο Λιούις Χάμιλτον ο οποίος πίεσε αλλά δεν ξέρω τι πρόβλημα είχε και έμεινε πίσω. Είμαι χαρούμενος με το αποτέλεσμα. Νομίζω πως πρέπει να δουλέψουμε περισσότερο με το KERS, γιατί θα μας δημιουργήσει προβλήματα στο μέλλον. Ο συναγωνισμός γίνεται πολύ έντονος. Δεν ανησυχώ αλλά πρέπει να προσπαθήσουμε περισσότερο στο μέλλον.»
2ος Τζένσον Μπάτον McLaren (+3,261)
«Ήταν μία περίεργη κούρσα. Η στρατηγική έπαιξε ρόλο που δεν τον περίμενα. Τα λάστιχα με μπέρδεψαν αρκετά. Μου ζητούσαν να μείνω πίσω για να μην τα καταστρέψω, να μειώσω ρυθμό για να τα κρατήσω. Πραγματικά δεν ξέρω τι να κάνω γι’αυτό. Πάντως πήγαμε πολύ καλά κάναμε σημαντική πρόοδο.»
3ος Νικ Χέιντφιλντ Lotus Renault (+25,075)
«Η εκκίνηση ήταν πολύ καλή. Εκεί με βοήθησε και ο Σεμπάστιαν (Φέτελ) που μου έκανε χώρο και μπήκα πίσω του. Υπήρχε μία ανησυχία με τη Βροχή που ξεκίνησε να πέφτει και όμως δεν μας επηρέασε. Περισσότερο μας μπέρδεψε παρά άλλαξε τα δεδομένα. Νομίζω πως στάθηκα τυχερός στα πιτ στοπ καθώς ο Αλόνσο άργησε και κέρδισα τις θέσεις του. Μετά ήταν θέμα ρυθμού και καλής στρατηγικής».
Ο Φέτελ ξέφυγε λίγο στη βαθμολογία με 50 βαθμούς από τους Τζένσο Μπάτον (26) και Λιούις Χάμιλτον (24). Όπως είναι φυσικό στο πρωτάθλημα κατασκευαστών η Red Bull προηγείται με 72 βαθμούς και ακολουθούν η McLaren (50) και η Ferrari (32).