Προβλήματα με το DRS
Αντί να βοηθά δημιουργεί προβλήματα η κινούμενη πτέρυγα της Mercedes GP στους Νίκο Ρόσμπεργκ και Μίκαελ Σουμάχερ.
Στα δοκιμαστικά ο Νίκο Ρόσμπεργκ όταν χρησιμοποιούσε το Drag Reduction System (DRS ή κινούμενη πίσω πτέρυγα) το σύστημα δεν επανερχόταν στην αρχική του κατάσταση. Η λειτουργία του βασίζεται στη διαίρεση της πίσω αεροτομής σε δύο κομμάτια, την οποία ρυθμίζει ο οδηγός. Στη Mercedes όταν κάνουν χρήση της εφαρμογής αυτής, η πτέρυγα μένει σε δύο κομμάτια καταστρέφοντας το κράτημα.
Το πρόβλημα εμφανίστηκε στην Αυστραλία και δεν λύθηκε ως τα δοκιμαστικά της Μαλαισίας.