Οι δηλώσεις από τα δοκιμαστικά

Οι δηλώσεις από τα δοκιμαστικά

Είμαστε μόλις στο δεύτερο αγώνα της χρονιάς και ήδη παρατηρούμε αλλαγές και βελτιώσεις, στο σύνολο των ομάδων.

Από τον προηγούμενο αγώνα στην Αυστραλία έχουμε σημαντικές αλλαγές  στις μεγάλες αλλά και στις μικρές ομάδες. Σημαντική ήταν η εξέλιξη για τις δύο HRT των Ναρέν Καρθικέγιαν και Βιταντόνιο Λιούτζι, που κατάφεραν να πιάσουν το 107% . Συνέχεια όμως των αποτυχιών για τον Μίκαελ Σουμάχερ, που παραμένει εκτός τοπ 10. Όσο για την κορυφή η «μάχη» ανάμεσα στον Φέτελ και Χάμιλτον εντείνεται. Ας δούμε τι δήλωσαν μετά τα δοκιμαστικά.

Red Bull

Σεμπάστιαν Φέτελ (1ος  Q3 – 1: 34,870’’)

«Ξέραμε πως το αυτοκίνητο έχει την ταχύτητα να είναι πρώτο, όμως δεν είχαμε ρυθμό. Σήμερα το πρωί βρήκαμε και το ρυθμό μας και όλα έγιναν πολύ καλύτερα. Πρέπει να ευχαριστήσω την ομάδα που δούλεψε πολύ με το KERS για να το έχουμε στη διάθεσή μας.»

Μάρκ Βέμπερ (3ος  Q3 – 1:35,179’’)

«Περιμέναμε τον έντονο συναγωνισμό. Όλοι ήταν προετοιμασμένοι για το καλύτερο. Τότε  εμείς προσπαθήσαμε λίγο παραπάνω και κάναμε τη διαφορά. Η διαφορά μου με τους άλλους είναι τώρα μικρότερη και περιμένω με ανυπομονησία τον αυριανό αγώνα. Πιστεύω πως θα κάνουμε πολλά πιτ στοπ.»

McLaren

Λιούις Χάμιλτον (2ος , Q3 – 1:34,974’’)

«Ήταν σχεδόν ο τέλειος γύρος, έχασα μόλις 1/10 στη 14η στροφή είμαστε πολύ κοντά με τις Red Bull και αυτό είναι θετικό».

Τζενσον Μπάτον  (4ος , Q3 – 1: 35, 200’’)

« Θα ήθελα το Q2 να ήταν το Q3, αλλά δεν ήταν έτσι. Στο Q3, άλλαξα το σετ απ του αυτοκινήτου και γλιστρούσε περισσότερο. Ήταν δική μου επιλογή. Ο αυριανός αγώνας θα κριθεί από την εκκίνηση εκεί το KERS θα μας βοηθήσει. Αν δε βρέξει πιστεύω πως θα ξεπεράσουμε τις Red Bull.»

Mercedes GP

Νίκο Ρόσμπεργκ (9ος , Q3 – 1: 36,809’’)

« Η ομάδα έκανε σημαντική πρόοδο όμως εγώ είχα κάποια προβλήματα με τις ρυθμίσεις μου, οι οποίες επιδεινώθηκαν με μία βλάβη στην πίσω κινούμενη αεροτομή. Το σημαντικό είναι όμως να βρει η ομάδα τη δύναμη που λείπει από το μονοθέσιο).»

Michael Schumacher (11ος , Q2 – 1: 37,035’’)

« Η πίσω αεροτομή χάλασε στο Q2 και το αυτοκίνητο ήταν πολύ δύσκολο να οδηγηθεί. Προσπάθησα αλλά δεν τα κατάφερα να μπω στο τοπ 10.»



Όμιλος ΒΙΑΝΕΞ και UBITECH ανοίγουν το δρόμο στον ψηφιακό μετασχηματισμό της φαρμακοβιομηχανίας
Όμιλος ΒΙΑΝΕΞ και UBITECH ανοίγουν το δρόμο στον ψηφιακό μετασχηματισμό της φαρμακοβιομηχανίας
Formula 1: Το Grand Prix του Καναδά αλλάζει ημερομηνία από το 2026
Formula 1: Το Grand Prix του Καναδά αλλάζει ημερομηνία από το 2026
Ντιέγκο Μαραντόνα: Ο «Θεός της μπάλας» δεν είναι πια εδώ - Τέσσερα χρόνια χωρίς τον «μάγο»
Ντιέγκο Μαραντόνα: Ο «Θεός της μπάλας» δεν είναι πια εδώ - Τέσσερα χρόνια χωρίς τον «μάγο»
Αθλητικές μεταδόσεις: Πού θα δείτε Ατρόμητος-Λεβαδειακός και τα προκριματικά του Eurobasket 2025
Αθλητικές μεταδόσεις: Πού θα δείτε Ατρόμητος-Λεβαδειακός και τα προκριματικά του Eurobasket 2025
©2011-2024 Onsports.gr - All rights reserved