Ράλι ΔΕΘ: Νικητής ο Κύρκος στον 47ο αγώνα
Με θριαμβευτή τον Λάμπρο Κύρκο και τον συνοδηγό του Γιώργο Πολυζώη, έπεσε χθες η αυλαία του 47ου ράλλυ της ΔΕΘ, που έγινε με επιτυχία παρά τις αντίξοες καιρικές συνθήκες κατά την δεύτερη μέρα και στην διαδρομή Αρναίας- Θεσσαλονίκης.
Ο φετινός νικητής που ήταν θριαμβευτής και του περυσινού 46ου ράλλυ, κέρδισε όλες τις ειδικές διαδρομές του διημέρου αναδεικνυόμενος ως αδιαφιλονίκητος πρωταγωνιστής της διήμερης αγωνιστικής διαδικασίας που την παρακολούθησαν παρά τον μικρό αριθμό πληρωμάτων, αρκετοί φίλοι του αγωνιστικού αυτοκινήτου.
Το 47ο ράλλυ περιλάμβανε 5 ειδικές διαδρομές συνολικά 93 αγωνιστικών χιλιομέτρων, αλλά λόγω των εξαιρετικά δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικράτησαν κατά την τελευταία 5η ειδική στο Λιβάδι του νομού Θεσσαλονίκης όπου έπεσε και δυνατό χαλάζι, η διαδρομή αυτή ακυρώθηκε για όλους και δεν "μέτρησε" στην τελική βαθμολογία.
Την πρώτη μέρα του ράλλυ οι Κύρκος – Πολυζώης, με Mitsubishi Lancer Evo IX, κυριάρχησαν στις δύο πρώτες ειδικές διαδρομές με δεύτερους με πάνω από 20 δευτερόλεπτα διαφορά τους Καλούδη - Τοπούζη με Mitsubishi Lancer Evo VIII και τρίτους με 5 δευτερόλεπτα διαφορά τους Καρπάνο - Καρπάνο με Mitsubishi Lancer Evo X. Τέταρτοι οι, Καραβασίλης – Ζέλλιος με Honda Civic Type R ακολουθούμενοι επίσης με Honda Civic Type R από τους Βαλαβάνη – Καπάρα. Την εξάδα κλείνουν οι Αναδιώτης – Μακρινός με Renaul Clio Sport.
Στις τρεις επόμενες θέσεις, τερμάτισαν με προβλήματα, οι «Nikon» - Ανδρικόπουλος με Mitsubishi Lancer Evo IX, Νιώρας – Κάκαλης με Subaru Impreza Sti N12 και Φιλιππίδης – Σαΐνης με Mitsubishi Lancer Evo IX. Δέκατος γενικής οι Κωνσταντίνου – Μαύρος με Peugeot 106 S16. Την δεύτερη μέρα του αγώνα πρωταγωνιστής ήταν ο άσχημος καιρός, όπου βροχή, ομίχλη και χαλάζι δυσκόλεψαν ιδιαίτερα τους οδηγούς.
Στην πρώτη ειδική διαδρομή του Χολομώντα ο καιρός ήταν ασυνήθιστα βροχερός και ο δρόμος ολισθηρός αλλά δεν υπήρξαν απρόοπτα. Στην δεύτερη ειδική στην Παλαιόχωρα η κατάσταση ήταν ελαφρώς βελτιωμένη με βροχή πάντα αλλά στην τρίτη του Λιβαδιού, οι ουρανοί "άνοιξαν" και η εναλλαγή χαλαζόπτωσης και ομίχλης έκαναν την προσπάθεια των οδηγών εξαιρετικά επικίνδυνη. Αυτό είχε σαν συνέπεια να εγκαταλείψουν οι 10 από τους 34 οδηγούς και να τερματίσουν κανονικά στη Νότια Πύλη της ΔΕΘ τα άλλα 24 πληρώματα. Πρώτος στην γενική κατάταξη ο Κύρκος με συνοδηγό τον Πολυζώη. Δεύτερη θέση κατέλαβαν ο Βασίλης Καραβασίλης με συνοδηγό τον Νίκο Ζέλιο του ΑΟΘ, στην τρίτη θέση ο Γιώργος Φιλιππίδης με συνοδηγό τον Δημήτρη Σαϊνη, και στην 4η θέση ο Niκον με συνοδηγό τον Γρηγόρη Ανδριανόπουλο. Στην 5η θέση τερμάτισαν οι αδελφοί Νίκος και Δημήτρης Καραπάνος και στην 6η ο Γρηγόρης Νιώρας με τον συνοδηγό του Κώστα Κάκαλη. Στην 7η θέση τερμάτισε ο Γιάννης Βαλαβάνης από την Βέροια με συνοδηγό τον Σωτήρη Καπαρά και στην 8η ο Χρήστος Κωνταντίνου με Πεζό και συνοδηγό τον Λευτέρη Μαύρο. Στην 9η θέση ο Βασίλης Αναδιώτης με τον Μανώλη Μακρινό και στην 10η ο Διονύσης Μαυροδής με συνοδηγό τον Θεοχάρη Καραβασιλικό.
Το 47ο ράλλυ πέρασε στην ιστορία με θετικές εντυπώσεις για τους αγωνιζομένους και τους διοργανωτές, παρά τα εμπόδια που δημιουργήθηκαν με τις άσχημες καιρικές συνθήκες αλλά και την μικρή συμμετοχή. Αμέσως μετά την λήξη της διοργάνωσης και τον τερματισμό και του τελευταίου αυτοκινήτου έγιναν οι απονομές των απάθλων και δόθηκε ραντεβού τον επόμενο Σεπτέμβριο, στο 48ο ράλλυ της ΔΕΘ, όπου υπόσχεση και επιθυμία όλων ήταν να γίνει ένα πιο δυνατό, πιο πλούσιο και πιο θεαματικό ράλλυ αυτοκινήτου.