Chevrolet Orlando 1.4T LTZ: New power (photos)
Με νέο turbo κινητήρα 1.4 λίτρων το Chevrolet Orlando επανέρχεται στο προσκήνιο.
Με πολύ μεγαλύτερη δυναμική, το Orlando εφοδιασμένο με το σύνολο της GM που από 1,4 λίτρα αποδίδει 140 ίππους, χτυπά εκ νέου στην καρδιά της ελληνικής αγοράς και ιδιαίτερα σε αυτή της πολύπαθης κατηγορίας των πολυμορφικών. Σχεδιαστικά παραμένει αναλλοίωτο και συνεχίζει να αποτελεί ένα έξυπνο υβρίδιο SUV και πολυμορφικού. Στιβαρό και επιβλητικό κερδίζει τις εντυπώσεις δίνοντας μάλιστα την αίσθηση ότι είναι μεγαλύτερο σε διαστάσεις από την πραγματικότητα. Το Orlando είναι ιδανικό για πολυμελείς οικογένειες. Παράλληλα το μεγάλο του ύψος και η πολλή καλή ορατότητα που εξασφαλίζουν οι κάθετες επιφάνειες του αμαξώματος, το καθιστούν ιδιαίτερα εύχρηστο και σε αστικές συνθήκες μετακίνησης. Επιπρόσθετα, πρέπει να επισημανθεί και το ότι το μοντέλο της Chevrolet είναι αρκετά ευχάριστο στην οδήγηση, ιδιαίτερα αν αναλογιστεί κανείς την κατηγορία στην οποία ανήκει και τις ανάγκες που μπορεί να εξυπηρετήσει. Είναι εξαιρετικά σταθερό και δεν επηρεάζεται ιδιαίτερα από πλάγιους ανέμους, ενώ διατηρεί πάντα την «ψυχραιμία» του σε τυχόν απαιτήσεις δυναμικής οδήγησης σε δρόμους με στροφές. Αν ο οδηγός το παρακάνει θα υποστρέψει αλλά σε κάθε περίπτωση το στάνταρ σύστημα ελέγχου ευστάθειας ESC βγάζει τα κάστανα από τη φωτιά.
Η χρήση του μικρού μοτέρ των 1,4 λίτρων, δίνει μόνο πλεονεκτήματα στο Orlando. Με συμπαραστάτη το κιβώτιο των 6 σχέσεων, οι επιδόσεις του αυτοκινήτου που συμπαθείς από το όνομα και μόνο (καθότι είναι ένα από τα πλέον εύηχα στην ελληνική αγορά και όχι μόνο) είναι εξαιρετικές. Η τελική ταχύτητα είναι 190 χλμ./ώρα, ενώ η επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 11,0”. Το κιβώτιο των 6 σχέσεων επιτρέπει άνετο ταξίδι με χαμηλές στροφές λειτουργίας στο μοτέρ που συνεπάγεται και περιορισμένο επίπεδο θορύβου στην καμπίνα των επιβατών, καθώς και σημαντικά μικρότερη κατανάλωση. Με βάρος αμαξώματος που ξεπερνά τα 1.500 κιλά και το μεγάλο του όγκο, το ότι εμφανίζει περιορισμένη κατανάλωση σε σχέση με το 1.800άρι που είχαμε δει πρωτίστως, είναι σημαντική και ευπρόσδεκτη αλλαγή. Χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια αλλά πάντα με γνώμονα το περιορισμό της κατανάλωσης, μια τιμή κοντά στα 8,0 λίτρα/ 100 χλμ. είναι εφικτή.