Abarth 500C: Με νέες δυνατότητες (photos)

Abarth 500C: Με νέες δυνατότητες (photos)

Ένα ξεχωριστό αυτοκίνητο που έχει αρκετές δυνατότητες για οδηγική απόλαυση.

Η αισθητική του 500C με τη διχρωμία στο αμάξωμα, τις αντίστοιχες ζάντες και τις κόκκινες δαγκάνες των φρένων σε βάζει άμεσα στο νόημα. Η καμπίνα είναι καλαίσθητη με τα εξαιρετικά εμπρός καθίσματα της Abarth με την ενιαία πλάτη- προσκέφαλο. Το περιβάλλον είναι γνώριμο και παρά την απουσία του επιλογέα, δεν προσφέρει κάτι περισσότερο σε χώρους, αφού ο βασικός όγκος στην κεντρική κονσόλα δεν έχει καταργηθεί. Πίσω η κατάσταση είναι στα ίδια επίπεδα με την κλειστή έκδοση, αν και για να νιώσουν οι πίσω τη διαφορά, πρέπει να είναι αναδιπλωμένη η μαλακή οροφή. Αυτό που έχει πετύχει ως συνταγή στο 500C η Abarth, είναι να μην κάνει σχεδόν καμία διαφορά στον τομέα της ακαμψίας σε σχέση με την κλειστή έκδοση. Ο κινητήρας των 1,4 λίτρων με το turbo είναι σπιρτόζος και αρκούντως εκρηκτικός, δίνοντας μάλιστα σε πολλές περιπτώσεις την αίσθηση του πολύ μεγαλύτερου συνόλου. Δε δυσκολεύεται καθόλου με το βάρος του 500C ενώ «εκθέτει» το αυτόματο κιβώτιο με τα πλήκτρα αντί του κλασσικού επιλογέα.

Το αυτόματο κιβώτιο που σύμφωνα με την Abarth είναι ταχύτατο και στέκεται στο ύψος των δυνατοτήτων του αυτοκινήτου, για να γίνει έστω και κατ’ ελάχιστον αποδεκτό ως συνδυασμός με το turbo σύνολο χρειάζεται ανοιχτές διαδρομές με πατημένες καμπές. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις, δείχνει να κρατάει πίσω την απόδοση αφού έχει αρκετό lag σε σχέση με τους χρόνους που θέλει ο οδηγός να κάνει τις αλλαγές. Για να μην παρεξηγηθούμε, το 500C παραμένει γρήγορο και βρίσκεται στο στοιχείο του όταν ο δρόμος είναι στενός και με αλλεπάλληλες στροφές αλλά δείχνει πως θα μπορούσε να είναι ακόμα πιο ζωντανό και επιθετικό αν είχε έστω το χειροκίνητο 5άρι της κλειστής έκδοσης. Είναι πολύ ευχάριστο να οδηγείς γρήγορα με την οροφή ανοιχτή. Το τιμόνι είναι σύμμαχος για τον ανήσυχο και με την επιλογή sport, γίνεται λίγο πιο βαρύ ενώ αμεσότερη γίνεται και η απόκριση του γκαζιού αλλά και η αντίστοιχη λειτουργία στο κιβώτιο ταχυτήτων. Το ίδιο ισχύει και για το TTC που δίνει χαρακτηριστικά μπλοκέ διαφορικού κατά τη μεταφορά της ισχύος στο δρόμο με τους τροχούς στριμμένους.

Από εκεί και πέρα, το 500C θέλει καλή άσφαλτο για να δείξει τις αρετές του και να δώσει τον καλύτερό του εαυτό, στον οδηγό που δε θα φοβηθεί το μικρό μεταξόνιο και θα κινηθεί ανάλογα. Είναι αναμφίβολα ένα ειδικό αυτοκίνητο που απευθύνεται σε λίγους και ως τέτοιο δεν μπορεί να κριθεί με τα τυπικά κριτήρια. Ο παράγοντας που έχει να κάνει με την απόλαυση της κατοχής ενός αυτοκινήτου πραγματικά ξεχωριστού, είναι ανυπολόγιστου ειδικού βάρους.



La Liga: Νέα γκέλα για Μπαρτσελόνα, 2-2 με Θέλτα
La Liga: Νέα γκέλα για Μπαρτσελόνα, 2-2 με Θέλτα
Serie A: «Κόλλησαν» στο 0-0 Μίλαν και Γιουβέντους - Κορυφή για Ίντερ και Αταλάντα
Serie A: «Κόλλησαν» στο 0-0 Μίλαν και Γιουβέντους - Κορυφή για Ίντερ και Αταλάντα
Premier League: Σε βαθιά κρίση η Σίτι - Πάρτι της Τότεναμ (4-0) στο Etihad - Ευκαιρία για Λίβερπουλ
Premier League: Σε βαθιά κρίση η Σίτι - Πάρτι της Τότεναμ (4-0) στο Etihad - Ευκαιρία για Λίβερπουλ
Έλληνες του εξωτερικού: Μυθικός Τζόλης με 4 γκολ για την Μπριζ - Χατ-τρικ ο Κουλούρης
Έλληνες του εξωτερικού: Μυθικός Τζόλης με 4 γκολ για την Μπριζ - Χατ-τρικ ο Κουλούρης
©2011-2024 Onsports.gr - All rights reserved