Abarth Punto Esseesse (photos)

Abarth Punto Esseesse (photos)

Η «αγριεμένη» εκδοχή του Punto έχει τη δική της γοητεία, τόσο σε εμφάνιση όσο και σε δυνατότητες.

Άμα έχεις συνηθίσει στις πιο κομψές γραμμές του παρελθόντος, δύσκολα έρχεσαι να συμπαθήσεις με τη μια την overload αισθητική της Abarth. Οι «πινελιές» της στο κομψό αμάξωμα του Punto το κάνουν να φαίνεται «τούμπανο».

Το Punto στην έκδοση Esseesse έχει δεχτεί αρκετές αλλαγές στην εμφάνισή του, με κορωνίδα τις λευκές 18άρες που του πάνε τόσο πολύ που σε κάνουν να ξεχνάς το κόστος των ελαστικών που τις αγκαλιάζουν και το οποίο θα είναι αναμφίβολα τσουχτερό για αυτοκίνητο της μικρής κατηγορίας. Τα χαρακτηριστικά σήματα της Abarth και της κορυφαίας έκδοσης Esseesse στο αμάξωμα είναι καλοδεχούμενα, αφού θέλοντας και μη, μπαίνεις στη λογική του αυτοκινήτου που έχει φτιαχτεί για να προκαλεί. Η μεγάλη διαφορά όμως σε σχέση με τα «ταπεινά» Punto, γίνεται αισθητή στο δρόμο. Εκεί που το Ιταλικό μοντέλο, σε κάθε μέτρο που διανύει σου θυμίζει τι είναι και γιατί υπάρχει. Ο οδηγός στηρίζεται σωστά από το εκπληκτικό σε σχεδίαση αλλά και λειτουργία κάθισμα και απολαμβάνει την επάρκεια της πληροφόρησης που περνάει μέσα από την υποβοήθηση του τιμονιού. Νιώθει την εκρηκτικότητα του κινητήρα με κάθε σχέση επιλεγμένη στο 6άρι κιβώτιο και εκτιμά ιδιαίτερα στο φρενάρισμα αλλά και την επιτάχυνση, τη σκληρή ανάρτηση που αποτρέπει το «βούτηγμα» αλλά και το ελάφρωμα του εμπρός μέρους αντίστοιχα.

Οδηγικά, σε δρόμο με στροφές και διάθεση για «κυνήγι» το μπροστινό μέρος του Abarth Esseesse με τους 180 ίππους και τα 28 kgm ροπής (από 1,4 λίτρα, μην το ξεχνάμε) φέρεται λες και είναι από ένα κομμάτι γρανίτη. Αντιδρά στο τιμόνι άμεσα και με σαφήνεια, ορίζοντας με ακρίβεια την τροχιά που επιλέγει ο οδηγός. Το πανταχού παρόν ESP δεν αφήνει και πολλά περιθώρια για παιχνίδια με την ουρά αλλά από την άλλη βοηθάει και τη χαλιναγώγηση της δύναμης που φτάνει στους κινητήριους τροχούς. Η δύναμη αυτή είναι αρκετή και δείχνει να «γεμίζει» όλο το στροφόμετρο χωρίς ιδιαίτερα ξεσπάσματα αλλά από την άλλη με αρκετό lag. Αν το βάλει όμως κανείς στην εξίσωση, στην περίπτωση του Abarth το lag γίνεται ένα ακόμα γοητευτικό στοιχείο του χαρακτήρα του και κάθε άλλο παρά μειονέκτημα. Το Esseesse περνάει από ανοιχτές και μέτριες στροφές με την αρχοντιά του μεγάλου μεταξονίου (σε σχέση με το Abarth 500 που δείχνει σαφώς πιο νευρικό), ενώ με ένα τρόπο μαγικό προσφέρει sport αίσθηση στα χέρια και όχι μόνο του οδηγού, λες και πρόκειται για άλλο αυτοκίνητο και όχι για το γνωστό και μη εξαιρετέο λαοφιλές Punto της Fiat που έχει χρησιμοποιηθεί ως βάση.

Το Esseesse ξυπνάει μνήμες από το παρελθόν. Είναι νοσταλγικό με ένα τρόπο που έχει λείψει από τους δρόμους γενικότερα αλλά και από τους οδηγούς που αναζητούν έντονες συγκινήσεις από αυτοκίνητα με κινητήρες- «ντριπλαδόρους» του φορολογικού συστήματος. Είναι ολοκληρωμένο και ώριμο, προσφέρει καλούς χώρους και προϋποθέσεις για ταξίδια στους επιβάτες του και έχει και αυτό το σύγχρονο όσο και όμορφο αμάξωμα, με τις πινελιές που πρέπει για να είναι ξεχωριστό.



La Liga: Νέα γκέλα για Μπαρτσελόνα, 2-2 με Θέλτα
La Liga: Νέα γκέλα για Μπαρτσελόνα, 2-2 με Θέλτα
Serie A: «Κόλλησαν» στο 0-0 Μίλαν και Γιουβέντους - Κορυφή για Ίντερ και Αταλάντα
Serie A: «Κόλλησαν» στο 0-0 Μίλαν και Γιουβέντους - Κορυφή για Ίντερ και Αταλάντα
Premier League: Σε βαθιά κρίση η Σίτι - Πάρτι της Τότεναμ (4-0) στο Etihad - Ευκαιρία για Λίβερπουλ
Premier League: Σε βαθιά κρίση η Σίτι - Πάρτι της Τότεναμ (4-0) στο Etihad - Ευκαιρία για Λίβερπουλ
Έλληνες του εξωτερικού: Μυθικός Τζόλης με 4 γκολ για την Μπριζ - Χατ-τρικ ο Κουλούρης
Έλληνες του εξωτερικού: Μυθικός Τζόλης με 4 γκολ για την Μπριζ - Χατ-τρικ ο Κουλούρης
©2011-2024 Onsports.gr - All rights reserved