Citroën C4 Picasso
Έχοντας δημιουργήσει τη δική της σχολή στην κατηγορία των πολυμορφικών μοντέλων, η Citroën πάλι ανατρέπει τα δεδομένα με το νέο C4 Picasso.
Έχοντας σε όλη την ιστορική της πορεία, ισχυρή παράδοση στην δημιουργία πρωτοποριακών ιδεών, η Citroën με την παρουσίαση του νέου C4 Picasso επιβεβαιώνει την προσήλωση της στην εξέλιξη αυτοκινήτων που ανατρέπουν τα δεδομένα, χάρη στον προηγμένο σχεδιασμό τους και τις λύσεις υψηλής τεχνολογίας που αυτά φέρουν. Το νέο μικρομεσαίο πολυμορφικό μοντέλο ξεχωρίζει με το δυναμικό σχεδιασμό του αμαξώματος. Οι δυνατές, εκφραστικές γραμμές, με στιλιστικά στοιχεία εμπνευσμένα από τα πρόσφατα φουτουριστικά πρωτότυπα της μάρκας, συνθέτουν τη σχεδιαστική πρόταση του νέου C4 Picasso. Οι σχεδιαστές εκμεταλλεύτηκαν στο έπακρο τις δυνατότητες που τους παρείχε η εφαρμογή της νέας πλατφόρμας EMP2, δημιουργώντας νέες φόρμες που χαρακτηρίζονται από τους κοντούς προβόλους, το αρκετά χαμηλότερο ύψος του πατώματος (-20χλστ.), καθώς και τα σημαντικά φαρδύτερα μετατρόχια (+82χλστ. εμπρός, +31χλστ. πίσω), στοιχεία που χαρίζουν ιδιαίτερα δυναμικές αναλογίες. Εμπρός οι τρεις ομάδες φωτιστικών σωμάτων αποτελούν ακόμα μια πρωτοτυπία που προβάλει τον τεχνολογικά προηγμένο χαρακτήρα του αυτοκινήτου.
Το νέο Citroën C4 Picasso αποτελεί το πρώτο μοντέλο που βασίζεται πάνω στη νέα πλατφόρμα του γκρουπ PSA Peugeot Citroën EMP2 (Efficient Modular Platform 2). Με διαστάσεις 4.43μ. μήκος, 1.83μ. πλάτος και 1,61μ. ύψος, το νέο C4 Picasso είναι 40χλστ. κοντύτερο σε σχέση με τον προκάτοχο του για αυξημένη ευελιξία, προσφέροντας όμως την ίδια στιγμή, κορυφαίους χώρους για τους επιβάτες (αυξημένο μεταξόνιο κατά 55χλστ. – 2.785χλστ.) και τις αποσκευές τους (537λίτρα, +40λίτρα σε σχέση με την 1η γενιά). Το νέο C4 Picasso εφοδιάζεται με μια σειρά στοιχείων προηγμένης τεχνολογίας με στόχο την ανετότερη και ασφαλέστερη μετακίνηση των επιβατών. Η νέα πλατφόρμα EMP2, σε συνδυασμό με την εξαιρετική αεροδυναμική απόδοση και τους κορυφαίους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου έχουν σαν αποτέλεσμα το νέο C4 Picasso να ξεχωρίζει για τις επιδόσεις και την οικονομία που προσφέρει. Αποτελεί το πρώτο μοντέλο της κατηγορίας του (έκδοση 1.6 e-HDi 90) που εκπέμπει κάτω από 98γρμ./χλμ. CO2, ενώ καταναλώνει μόλις 3,8λίτρα/100χλμ.! Διαθέσιμοι θα είναι οι πετρελαιοκινητήρες 1.6HDi με απόδοση 92 και 115 ίππους οι οποίοι συνδυάζονται με το μικρο-υβριδικό σύστημα e-HDi. Ακόμα μια πρωτιά για το C4 Picasso είναι η διάθεση του κινητήρα πετρελαίου τεχνολογίας BlueHDi, προδιαγραφών Euro6, που χάρη στο σύστημα SCR (selective catalytic reduction) προσφέρει σημαντική μείωση (-90%) των οξειδίων του αζώτου.